Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
lise bitince lise diploması ile tecil hakkımı kullandım hemen ertesi yıl aöf'ye kayıt oldum bu sene 4 yıllık lisans mezunun olacağım üni. diplomasıyla tecil hakkım var mı yaşım 25
Üniversite diploması ile diploma tarihinden başlamak koşulu ile 2 yıl daha tecil hakkınız bulunmaktadır. 2 yıl sonunda da yine tecil ettireceğim derseniz ancak yüksek lisansla tecil ettirebilirsiniz.