Askerlik durumum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sadgac
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sadgac

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Kas 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
lise bitince lise diploması ile tecil hakkımı kullandım hemen ertesi yıl aöf'ye kayıt oldum bu sene 4 yıllık lisans mezunun olacağım üni. diplomasıyla tecil hakkım var mı yaşım 25
 
Üniversite diploması ile diploma tarihinden başlamak koşulu ile 2 yıl daha tecil hakkınız bulunmaktadır. 2 yıl sonunda da yine tecil ettireceğim derseniz ancak yüksek lisansla tecil ettirebilirsiniz.
 
Geri
Üst