Askerliğimi Nasıl Tecil olur

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan efeteke
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

efeteke

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar merhaba ben bilgisayar teknolojısı ve programcılık mezunuyum askerlık tecılım 2010 da son buluyor 1986 dogumluyum su an bute kaldım işletme sınıfı hazırlık sınıfındayım ılk gırısım bu sene sadece bır dersten verdım. Dıyelımkı ben 3 dersten hıc bırını dahı veremessem acaba bu sene tecılım kalkıyormu.sınıfta kalırsam hazırlık sınıfına tekrardan yenı kayıt yaptırırsam uzarmı bu konuda benı bılgılendırısenız sevınırım.
 
arkadaşlar merhaba ben bilgisayar teknolojısı ve programcılık mezunuyum askerlık tecılım 2010 da son buluyor 1986 dogumluyum su an bute kaldım işletme sınıfı hazırlık sınıfındayım ılk gırısım bu sene sadece bır dersten verdım. Dıyelımkı ben 3 dersten hıc bırını dahı veremessem acaba bu sene tecılım kalkıyormu.sınıfta kalırsam hazırlık sınıfına tekrardan yenı kayıt yaptırırsam uzarmı bu konuda benı bılgılendırısenız sevınırım.

hazırlık sınıfında tecil mümkün değildir. tecilinizi uzatmak için mutlaka hazırlığı geçmeniz gerekir.
 
Geri
Üst