Askere Ağustos'ta çağırıyolar Eylül'de açıköğretim kayıtları var

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan volkanm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

volkanm

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
İstanbul
Merhabalar, ben de aftan yararlanarak gelecek Eylül ayında kayıt yaptırmak istiyorum açıköğretime, lisans ve yüksek lisans eğitimlerimi aslında tamamen farklı alanlarda tamamladım.

Yalnız Agustos ayında askere çağırıyolar ve Eylül ayında açıköğretime kayıt yaptırabilmem için askerlik durum belgesi lazım ki nasıl yapıcam bilemiyorum, acaba açıköğretim bürolarına gidip af dilekçesi yazınca geçici bir belge verirler mi askerlik şubesine vermek üzere?
 
Pardon belirtmemişim, 26 yaşındayım
 
Merhabalar, ben de aftan yararlanarak gelecek Eylül ayında kayıt yaptırmak istiyorum açıköğretime, lisans ve yüksek lisans eğitimlerimi aslında tamamen farklı alanlarda tamamladım.

Yalnız Agustos ayında askere çağırıyolar ve Eylül ayında açıköğretime kayıt yaptırabilmem için askerlik durum belgesi lazım ki nasıl yapıcam bilemiyorum, acaba açıköğretim bürolarına gidip af dilekçesi yazınca geçici bir belge verirler mi askerlik şubesine vermek üzere?

Yanlız bu yıl af çıkarmı bilinmez. Ayrıca eğer bir üiversite bitirdiyseniz ikincisi için askerlik tecili yapmamaktalar bilginiz olsun.
 
aten yeni askerlik kanununa göre 29 yaşına kadar tecil yaptırıyorsunuz detaylar için aöf bürolarına gidin..
 
aten yeni askerlik kanununa göre 29 yaşına kadar tecil yaptırıyorsunuz detaylar için aöf bürolarına gidin..

2. üniversite kapsamında askrlik tecilide yapılmamaktadır. Ama şöyle bir hak var Lisans diplomanın tarihinden itibaren 2 yıl daha tecil ettirebilyorsun. Sonra askere güle güle..
 
Geri
Üst