Aşk

imqossibLe

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
830
Tepkime puanı
3
Puan
0
Şehir
Düzce
Kime anlatmalıydıki bunu
içinde kopan ve ruzgarlara verılmıs olanı
Kime söylemeliydi yasanmıs
Ama inkar edilen sevgıyı
Martılara yem atmak mıydı aşk
;Yoksa gidip imkansızı bulmak mı ?
Basitleşmiş kelimelere sıgar mıydı
Ya da o kadar basitmiydi?
Kime sormalıydı gerceğin kendısını
Yada gercek varmıydı gözlerde saklı sanılan
Boşluğa yıgılan tum sevdalar gibi
Biri bulup cıkarıcak sanarken kendım yapamam
Sonu olmayan yollar mıydı?
yoksa gercekten sonu yokmuydu?

Aşk...
Tarifin varmıydı ?
Kalbe hancer acısını veren
Titreyen ruhu yok eden
Her askın sonunda bır kurban daha
Bir ruh daha sana feda
Zorlamadan aldıgın ...
Gözlerındekı ısıgı boslukta bıraktırdıgın
Aşk...
Her zaman hüsranmıydı yoldasın
Yada bılerek mı verıyordun gözyaslarını
 
sabah sabah :=) helal olsun Hocam
 
rica ederım :) tesekkulr:)
 
Vücutda kanın kıvranması mıdır yoksa aşk¿
Uzun soluklu bir alınyazısı mıdır yoksa aşk¿
Gecenin körüne beraber eşlik etmek midir yoksa aşk¿
Varsa eğer tarifi bikaç soruda ben sorim dedim esti öle :p Demem o ki güzel paylaşım teşekkür ettim;)
 
asıl ben teseekkur ederım .)
guzel bıekleme oldu,)
 
haytımızın bütün kesitlerinde aşk varki hani derler ya aşkla bağlıyım aileme işime aşk hayatın yaşamın kendisi yaşamda bir aşk bizi yaşama bağlayanda aşk demek isterimki aşk sadece şahısa değil haytta sevdiğimiz değer verdiğimiz her güzel şey bizim için kalb te sevgi olmasa zaten yaşamıda kendimizde sevmeyiz aşk üç kelime ama tarifi çok geniş çeşitli büyük ve herkese göre başak bir şey herkesin yaşamına daii farlı yanları olan bir şey herkesin aşkı ayrıdır kiminin gerçekten ilahi aşk kimi içinanne baba kardeş aile veya şahıstır..paylaşım için tşk.ler...
 
Geri
Üst