Aşk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ask sedakattır
 
Aşk=Ben Aşıkk
 
aşk gözü kör kulağı sağır olmakmış bana verilen rolü oynamakmış aşk peki ya rol bittiğin de asıl canını yakan şey insanların gerçek yüzünü görmekmiş
 
Aşk; bulunduğu yaşamsal ortamı bir çekirge sürüsü gibi tastamam talan edene kadar avlanmayı sürdüren, ruhobur bir organizmadır.
 
a$k;ya$amın nedeni, insanın nefesi ve acı çekmenin en güzel yoludur..
 
aklından bir saniye bile çıkmayandır ve devamlı acı verir ama o acıdan mutluluk duymaktır ve hep bir umutla yaşamaktır...
 
Aşk, elleri güzel bir kadının size dokunmasıdır.
 
ılla ellerı guzel mı olması gerek ask olmsaı ıcın+rep:haha
 
bonus olur anlamında..:haha
 
baska bonus kalmadımı yanı elı guzel olmayan kadın 1-0 kaybedıyooo:p+rep

senın bonuslar cok degısıl llah yardımcısı olsun senın karsına cıkan kızların ınsallah ellerı guzelldır :agla

kım 1-o kaydetmek ıster kı:haha
 
Nasirli el hatuna pek gitmiyo , ama köylerde kadinlar tarlada calisir , elleri cok bakimli degildir. Esleri dokunuslarindan sikayetci olmasa gerek. Köylerde Ask yasanmiyo demekki. Maddede bogulunca Ask olurmu. Biraz kafam karisti sanirim.
 
Fenerbahçe:p:p
bilmem kızma şimdilik el aklıma geldi yine gelirse söylerim ben sana:p
 
bonus lafı olması gerekeni anlatmaz arkadaşlar olursa iyi olur anlamını çağrıştırır karıştırmayın:)
 
evet ama ya kadında bakımsız el gitmiyo katılıyorum arkadaşa
 
Nasirli el hatuna pek gitmiyo , ama köylerde kadinlar tarlada calisir , elleri cok bakimli degildir. Esleri dokunuslarindan sikayetci olmasa gerek. Köylerde Ask yasanmiyo demekki. Maddede bogulunca Ask olurmu. Biraz kafam karisti sanirim.
sende ıyı bocaladın tebrıklerrrr :haha+rep:p
 
Bunun neresi bocalamak hocam, Ask ellerde sakliysa diyorum, köyde Ask yasanmamasi lazim. Ama yasaniyordur, kalple alakali bir durum degilmi ask.
 
suan bende koydeyım ellerımde bakımsız degıl bu genellemende sorun var
 
Geri
Üst