Aralık Celbi Nasıl Başvurulur?

egemen_selim

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
mrb benim bi sorum olacak ben diyarbakırda oturuyorum bu senede işletme 4.sınıfı bitirdim aralıkta gitmek için diyarbakır askerlik subesinemi gidecem yoksa 2009 celp döneminde belirtilen ilçeye mi(cüngüş veya silvan ilçelerine) başvuracam şimdiden teşekkürler
 
Oturduğunuz yere değil kayıtlı olduğunuz askerlik şubesine başvuru yapacaksınız.
 
Yada siz işinizi garantiye alıp askerlik şubesine bir telefon açıp sorunuz.
 
Geri
Üst