Aöf'ten Haziranda Mezun Olanlar Ağustos Celbine Gidebiliyormu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan brebo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
evet arkadaşlar sevgili hasan'ın dediği gibi, ağustos celbine yetişmemiz mümkün değil aralık celbine bakacağız artık. aralıkta askere gidecek arkadaşlarla tanışmak için aralık celbine gidecekler diye yeni bir başlık açalım hasan bu konuda yardımcı olursan sevinirim. bu konuyada msj atmayalım k bi anlamı kalmadı artık :(
 
Bütte bitirenler Nisanda
Finalde bitirenler Aralıkta gidecek.

Gerekli konuyu açıyorum.
 
Haziran Mezunu=Aralık
Eylül Mezunu=Nisanda gider kesin bilgi budur.
 
arkadaşlar ağustos celbine yetişme imkânı sıfır. 1 haftayla kaçırıyorsunuz. arkadaşıma da aynı durum oldu. çok uğraştı ağustosa yetişmek için ama 1 haftayla kaçırdı ve aralıkta gitti. çünkü sınav tarihleri yüzünden başvuru tarihine yetişemiyorsunuz.
 
Bunu daha önce de belirtmiştim.Çünkü baya araştırma sonucu mümkün olmadığını tespit etmiştim.
 
Geri
Üst