Aöf yeni kayıt askerlik

yasilbuludd

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Balıkesir
Arkadaşlar ben bu sene halkla ilişkiler ve reklamcılık bölümünü kazandım 4 yıllık, daha önceden iki tane önlisans bölümünü bıraktım örgün eğitim de. 07.10.1993 doğumluyum kayıt yaptirinca askerlik tecilinden kesin yararlanabilir miyim? Herhangi bir üniversite mezuniyetim yok liseden sonra..
 
Geri
Üst