Aöf Kamu Yönetimi Bölümü Ders Listesi ve Sınav Sorumluluk Üniteleri

slm ben kamu yönetimi 3. sınıftayım daha doğrusu kalmışım iki ders ten sınıf tekrarı diyor şimdi ben hangi dersleri sececm nasıl olacak????

Kaldığınız dersleri ve üst sınıftan ders alabileceksiniz. Okul size hangilerini alabileceğinizi sistemde gösterecektir.
 
ben kamu yönetimi 4.sınıf öğrencisiyim. 4.sınıftan tek dersim (maliye politikası) kaldı. ders ekle sil işlemi yapmak için siteye girdiğimde gördüm ki sadece maliye politikası I dersi atama yapılmış, fakat 8.yarıyıldan maliye politikası II dersini alamıyorum. hani üst dönemden 45 krediyi geçmeyecek şekilde ders ekleyebiliyorduk?
 
ben kamu yönetimi 4.sınıf öğrencisiyim. 4.sınıftan tek dersim (maliye politikası) kaldı. ders ekle sil işlemi yapmak için siteye girdiğimde gördüm ki sadece maliye politikası I dersi atama yapılmış, fakat 8.yarıyıldan maliye politikası II dersini alamıyorum. hani üst dönemden 45 krediyi geçmeyecek şekilde ders ekleyebiliyorduk?

Tek dönemler tek dönemlerden ders ekleyebilir, çift dönemler çift dönemlerden ders ekleyebilirler sadece.
 
eşim bu sene dikey geçişle kayıt oldu. muaf/sorumlu olmadığı dersler arasında ing-I, ing-II, Türk Dili-I ve Türk Dili-II var. fakat öğrenci otomasyon sisteminden girdiğimiz not görüntüleme bölümünde ing.-I dersi de var. bu ders için sınava girecek mi?
 
İngilizce 1 ve İngilizce 2 derslerinden muaf olması gerekir.Daha sonra o kısım düzelicektir diye tahmin ediyorum.
 
Merhaba,

Ben alttan hiçbir dersim kalmadan 3. sınıfa geçtim. Kamu Yönetimi'nde okuyorum. 22 Ekim'de ders ekle-sil işlemi yapıp, bankaya parayı yatırdım ve kaydım yenilendi. Bugün de büroya gidip bandrol işlemini gerçekleştirdim. Büroda kafamı karıştırdılar. Ya beni anlamadılar ya da pek bir şey bilmiyorlar yeni sistemle alakalı.

22 Ekim'de sisteme girdiğimde 2012-2013 Güz Dönemi'nde Alacağım Dersler (sistemin atadığı) sıralanmıştı. Hemen alt tarafta da 2013-2014 Güz Dönemi'ne Bıraktığım Derslerden "istersem" ders ekleyebileceğim yazıyordu. Ben de 4. sınıfın Güz Dönemi'ni rahatlatmak için bu yılın Güz Dönemi'ne 2 ders ekledim.

1. HUK303U KAMU PERSONEL HUKUKU
2. KYT301U KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI
3. MLY301U DEVLET BÜTÇESİ
4. HİT102U HALKLA İLİŞKİLER
5. ARY101U SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
6. İNG301U İNGİLİZCE 1
7. ÇEK101U SOSYAL POLİTİKA
8. TÜR201U TÜRK DİLİ 1 [ 2013-2014 Güz Dönemi'nden eklediğim ders ]
9. KYT401U ÇEVRE SORUNLARI VE POLİTİKALARI [ 2013-2014 Güz Dönemi'nden eklediğim ders ]

Büroda bana Türk Dili'nin 2. sınıf dersi olduğu söylendi. Kamu Yönetimi'nde 2. sınıf dersleri arasında Türk Dili yok ! Sonra başka bir yetkili Türk Dili'nin eski sistemde 4. sınıf dersi olduğunu, yine 4. sınıfta görüleceğini söyledi. Sonra da bana neden Güz Dönemi'nden ders ekledin ki diye sordular. Ben de "4. sınıfın Güz Dönemi'ni rahatlatmak istiyorum" dedim. Sonuçta bu sene 9 dersi verirsem, seneye Güz Dönemi'nde sadece 5 ders göreceğim.

Sizce yaptığım işlemde bir yanlışlık var mı ? Sistem ne diyorsa, onu yaptım ben.

2013-2014 Güz Dönemi'ne (yani gelecek sene Güz Dönemi'ne) bıraktığım dersler de şunlar:

1. İngilizce 3
2. Türkiye'nin Toplumsal Yapısı
3. Maliye Politikası 1
4. Türk Vergi Sistemi
5. Türk İdare Tarihi
 
Merhaba,

Ben alttan hiçbir dersim kalmadan 3. sınıfa geçtim. Kamu Yönetimi'nde okuyorum. 22 Ekim'de ders ekle-sil işlemi yapıp, bankaya parayı yatırdım ve kaydım yenilendi. Bugün de büroya gidip bandrol işlemini gerçekleştirdim. Büroda kafamı karıştırdılar. Ya beni anlamadılar ya da pek bir şey bilmiyorlar yeni sistemle alakalı.

22 Ekim'de sisteme girdiğimde 2012-2013 Güz Dönemi'nde Alacağım Dersler (sistemin atadığı) sıralanmıştı. Hemen alt tarafta da 2013-2014 Güz Dönemi'ne Bıraktığım Derslerden "istersem" ders ekleyebileceğim yazıyordu. Ben de 4. sınıfın Güz Dönemi'ni rahatlatmak için bu yılın Güz Dönemi'ne 2 ders ekledim.

1. HUK303U KAMU PERSONEL HUKUKU
2. KYT301U KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI
3. MLY301U DEVLET BÜTÇESİ
4. HİT102U HALKLA İLİŞKİLER
5. ARY101U SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
6. İNG301U İNGİLİZCE 1
7. ÇEK101U SOSYAL POLİTİKA
8. TÜR201U TÜRK DİLİ 1 [ 2013-2014 Güz Dönemi'nden eklediğim ders ]
9. KYT401U ÇEVRE SORUNLARI VE POLİTİKALARI [ 2013-2014 Güz Dönemi'nden eklediğim ders ]

Büroda bana Türk Dili'nin 2. sınıf dersi olduğu söylendi. Kamu Yönetimi'nde 2. sınıf dersleri arasında Türk Dili yok ! Sonra başka bir yetkili Türk Dili'nin eski sistemde 4. sınıf dersi olduğunu, yine 4. sınıfta görüleceğini söyledi. Sonra da bana neden Güz Dönemi'nden ders ekledin ki diye sordular. Ben de "4. sınıfın Güz Dönemi'ni rahatlatmak istiyorum" dedim. Sonuçta bu sene 9 dersi verirsem, seneye Güz Dönemi'nde sadece 5 ders göreceğim.

Sizce yaptığım işlemde bir yanlışlık var mı ? Sistem ne diyorsa, onu yaptım ben.

2013-2014 Güz Dönemi'ne (yani gelecek sene Güz Dönemi'ne) bıraktığım dersler de şunlar:

1. İngilizce 3
2. Türkiye'nin Toplumsal Yapısı
3. Maliye Politikası 1
4. Türk Vergi Sistemi
5. Türk İdare Tarihi

Yaptığın işte bir yanlışlık yok. Onlar sistemi çok iyi bilmiyorlar. Sana demek istemişler ki nedne bu yıl kendii kasacaksın bırak eşit sayıda ders gör gibilerindne bi şey olmuş yani. Senin yaptığın mantıklı ama.
 
merhaba

bu sene 3.sınıftan başlıyorum dersler arasında ingilizce gördüm ama kitaplarda ingilizce yoktu muaf mıyım acaba ayıkamadım da :)

ingilizce yerine genel muhasabe 1 var
 
dikey geçiş yaparak kamu yönetimini seçtim 5. dönemde almam gereken dersler
GENEL MUHASEBE 1
KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI
İKTİSADA GİRİŞ 1
GENEL İŞLETME
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
SOSYAL POLİTİKA
KAMU PERSONEL HUKUKU
HALKLA İLİŞKİLER
DEVLET BÜTÇESİ
ancak bana verilen "KAMU PERSONEL HUKUKU,SOSYAL POLİTİKA,DEVLET BÜTÇESİ,DEVLET BÜTÇESİ,KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI" ders kitapları yok
onun yerine "KAMU EKONOMİSİ I,ÖZEL VERGİ HUKUKU,PARA VE BANK" kitapları var ne yapmam gerekiyor birisi yardım edebilir mi???
 
dikey geçiş yaparak kamu yönetimini seçtim 5. dönemde almam gereken dersler
GENEL MUHASEBE 1
KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI
İKTİSADA GİRİŞ 1
GENEL İŞLETME
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
SOSYAL POLİTİKA
KAMU PERSONEL HUKUKU
HALKLA İLİŞKİLER
DEVLET BÜTÇESİ
ancak bana verilen "KAMU PERSONEL HUKUKU,SOSYAL POLİTİKA,DEVLET BÜTÇESİ,DEVLET BÜTÇESİ,KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI" ders kitapları yok
onun yerine "KAMU EKONOMİSİ I,ÖZEL VERGİ HUKUKU,PARA VE BANK" kitapları var ne yapmam gerekiyor birisi yardım edebilir mi???

Aşağıda linkini verdiğim konudan e-kitap lara ulaşıp onlardan çalışabilirsin. Kitapları ise ara ara aöf bürosuna uğrayıp sormanı öneriyorum.

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
ofya sistem çok karışık kafam allak pullak oldu iyisimi verdikleri kitaplara çalış gir sınava gerisi hikaye gibi :)
 
Benim merak ettiğim şu, ben şu an kamu yönetimi 2.sınıftayım. Geçen seneyi senelik sistemle bitirdim. Bu sene kredili sistemde birinci sınıf ikinci döneme yeni dersler eklenmiş görünüyor.Şimdi ikinci sınıfta bu dersleri alabilecek miyim? Alınca okulum kredi artışına bağlı olarak uzamayacak mı? Dolayısıyla bu bana haksızlık olmayacak mı?
 
Benim merak ettiğim şu, ben şu an kamu yönetimi 2.sınıftayım. Geçen seneyi senelik sistemle bitirdim. Bu sene kredili sistemde birinci sınıf ikinci döneme yeni dersler eklenmiş görünüyor.Şimdi ikinci sınıfta bu dersleri alabilecek miyim? Alınca okulum kredi artışına bağlı olarak uzamayacak mı? Dolayısıyla bu bana haksızlık olmayacak mı?

Eğer geçen yıl bütün derslerinizi verdiyseniz hiç bir birinci sınıf dersini almayacaksınız. Yok bazı derslerden kaldıysanız o derslerin kredili sistem versiyonlarını alacaksınız.
 
Arkadaslar bişi sorucam.
Gecen sene 4. sınıftaydım Türkiye ekonomisi dersinden kaldım ve mezun olamadım. Bu sene o ders degişmiş Türkiyenin Toplumsal yapısı olmuş ve ilk dönem bu dersten sınava giricem. Ocak ve şubattaki sınavlarda bu dersi verirsem mezun olucakmıyım? Yoksa 2. dönem tekrar bu dersten sınava giricekmiyim yada 8. yarıyılda Türkiye ekonomisi dersini alıcakmıyım? 1 dersten kaldım 2 dersemi yükseldi .s
Bi yardımcı olursanız cok sevinirim.
 
merabalar

ben işletme 3. sınıftayım dikey geçiş yapmıştım

bu yılda kalırsam mecburen başka bir bölüm seçmek zorunda kalacağım, ama bu yıl diğerlerinden farklı olarak dikey geçiş yapanlar için kayıt yenileme ile işletme-iktisat ikilisi dışında da istenilen herhangi bir bölüme geçiş yapılabiliyor, örn kamu yönetimi,
bu dersler 7 adet,aralarında kamu yönetimi de var misalen,

bilgisi olan bir kişi, yeni sisteme göre işletme dışında bu derslerden hangisini seçmemi tavsiye eder? öncelikli amaç yüksek not değil sınıfı geçmek, yani en tercih edilecek en kolay bölüm hangisi olmalıdır? yardımcı olursanız sevinirim.
 
ilk dönemden tek dersim var 3 SİY201U SİYASET BİLİMİ 2.dönem hangi dersi alacam acaba ?


4 HUK210U İDARE HUKUKU
4 İŞL202U KAMU YÖNETİMİ
4 TAR222U SİYASİ DÜŞÜNCELER TARİHİ
4 HUK208U TİCARET HUKUKU
4 YYT202U YEREL YÖNETİMLER
4 KYT202U YÖNETİM BİLİMİ II
4 TAR202U ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II
 
Arkadaşlar hani kredili sistem olmadan önce birinci sınıfta sadece 7 ders görüyorduk ya (Davranış Bilimleri,Genel Matematik,Genel Muhasebe,Genel İşletme,Hukukun Temel Kavramları,İktisada Giriş,Temel Bilgi Teknolojileri) Benim bu birinci sınıftan iki tane (Genel Matematik ve Genel Muhasebe ) Kaldı.Şimdi ikinci sınıftayım da bu alttan iki dersimle beraber toplam 9 dersim var.Ben önlisans diploması almak istiyorum.Şimdi de kredili sistem olunca 1.sınıfta iki dönemde toplam 14 ders var ya ben bu 1.sınıfın 2.döneminin derslerinden bi sorumluluğum var mı?Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
merhaba ben 2 yıllık bilgisayar programcılığı mezunuyum.
dikey geçiş ile kamu yönetimini seçmek istiyorum ve ayrıca bu yıl işletmeyi bitirdim.
işletme bölümündeki kamu yönetimiyle aynı olan ortak olan derslerden muaf olacak mıyım?
işletme de olduğu gibi yine 3. sınıftan mı başlayacağım?
Teşekkürler.
 
Arkadaslar bişi sorucam.
Gecen sene 4. sınıftaydım Türkiye ekonomisi dersinden kaldım ve mezun olamadım. Bu sene o ders degişmiş Türkiyenin Toplumsal yapısı olmuş ve ilk dönem bu dersten sınava giricem. Ocak ve şubattaki sınavlarda bu dersi verirsem mezun olucakmıyım? Yoksa 2. dönem tekrar bu dersten sınava giricekmiyim yada 8. yarıyılda Türkiye ekonomisi dersini alıcakmıyım? 1 dersten kaldım 2 dersemi yükseldi .s
Bi yardımcı olursanız cok sevinirim.

Dersiniz ilk dönem Türkiye'nin Toplumsal Yapısı ve ;İkinci Dönem Türkiye Ekonomisi olarak değiştirildi. İki dönemede kayıt yeniletip bu iki derside alacaksınız.
 
Geri
Üst