Aöf İktisat Bölümü Ders Listesi ve Sınav Sorumluluk Üniteleri

bugünki büt sonuçlarına göre para teorisinden kalmışım. 4. sınıfta nasıl alttan alıcam onu. 4. sınıf derslerimden bırakmak zorunda mı kalıcam. kafam karıştı arkadaşlar. bi yardım edin bana :(
 
bugünki büt sonuçlarına göre para teorisinden kalmışım. 4. sınıfta nasıl alttan alıcam onu. 4. sınıf derslerimden bırakmak zorunda mı kalıcam. kafam karıştı arkadaşlar. bi yardım edin bana :(

Para teorisi 2.sınıf dersi değilse 4.sınıf dersleri ile birlikte alacaksınız.
 
saçma sapan işler ben açıköğretime yazılırken adamlar bana ingilizceden muafsınız demişti bende tamam güzel dedim yazıldım şimdi ingilizce alıcaksınız diyor ne saçma iş deselerdi madem ingilizce alıcaksınız diye kendi kendine iş yapıyorlar aynı dersleri habire alıcaz amaçları mezun etmemek sanırım
 
saçma sapan işler ben açıköğretime yazılırken adamlar bana ingilizceden muafsınız demişti bende tamam güzel dedim yazıldım şimdi ingilizce alıcaksınız diyor ne saçma iş deselerdi madem ingilizce alıcaksınız diye kendi kendine iş yapıyorlar aynı dersleri habire alıcaz amaçları mezun etmemek sanırım

Alacağınız biraz daha ileri seviye ingilizce. Allah kolaylık versin...
 
ingilizce 3-4 alıyorum . vergi hukukunu verdim ben 3.sınıfta .son sınıfta tekrar gözüküyor güz döneminde,bu dersten muaf mı olcağım
 
O eski verdiğin vergi hukuku olmayabilir. Başka bir dersin intibak hali olabilir.
 
merhaba,
şuan 4. sınıftayım ve geçen yıldan sadece Türkiye Ekonomisi dersinden kaldım.
şimdi kayıt yenileme sayfasına girdiğimde hiçbir ders ve ödeme karşıma çıkmıyor.
bahar döneminde mi ödeme yapacağım? bahar döneminde sadece türkiye ekonomisi dersini mi alacağım?
şimdiden teşekkürler
 
merhaba,
şuan 4. sınıftayım ve geçen yıldan sadece Türkiye Ekonomisi dersinden kaldım.
şimdi kayıt yenileme sayfasına girdiğimde hiçbir ders ve ödeme karşıma çıkmıyor.
bahar döneminde mi ödeme yapacağım? bahar döneminde sadece türkiye ekonomisi dersini mi alacağım?
şimdiden teşekkürler

İktisat Bölümündeki Türkiye Ekonomisi Dersi Sadece 8.Dönemde Yani Bahar Döneminde Verilecektir. O Yüzden Güz Dönemine Kayıt Yenilemeyeceksiniz.
 
4.sınıf kamu yönetimi mezunuyum derslerde değişiklik olmuş değişiklik olmadan önce sanırım ingilizce derside koymuşlardı benim ingilizceyi 3.sınıfta vermiştim 4.sınıfın bahar döneminde karşıma çıkarmı birde güz de 5 dersi veren bahar dönemindede mi ders alacağız güz döneminde ki gibi yoksa bu sene 5 dersi verip kurtulcakmıyız 5 dersi bu önümüzdeki sınavlarda hepsimi verilecek yoksa yarısı 2.sınavdamı
 
4.sınıf kamu yönetimi mezunuyum derslerde değişiklik olmuş değişiklik olmadan önce sanırım ingilizce derside koymuşlardı benim ingilizceyi 3.sınıfta vermiştim 4.sınıfın bahar döneminde karşıma çıkarmı birde güz de 5 dersi veren bahar dönemindede mi ders alacağız güz döneminde ki gibi yoksa bu sene 5 dersi verip kurtulcakmıyız 5 dersi bu önümüzdeki sınavlarda hepsimi verilecek yoksa yarısı 2.sınavdamı

Bu dönem çıkmadığı için bahar dönemide karşınıza çıkmayacaktır. Bu dönem aldığınız derslerden ara sınav ve dönem sonu sınavına gireceksiniz. martta ki kayıt yenilemelerden sonra aldığınız derslerden yine ara sınav ve dönem sonu sınavına gireceksiniz. her iki dönemdeki başarısız olduğuuz derslerden ise yine döneminde göre ayrı ayrı bütünleme sınavına gireceksiniz. her iki dönemin dersleri ve sınavları birbirinden bağımsızdır. yani güz dönemi güz dönemini, Bahar dönemi bahar dönemini ilgilendirir.
 
Merhaba herkese. ön lisans bölümünden dikey geçiş ile aöf giriş yaptım. 3.sınıftan İdare Hukuku ve Para Politikaları dersim kaldı. 4. sınıftan ise tüm dersleri alıyorum.

Yaptırdıgım kayıt yenilemede ;

1-Vergi Hukuku
2-Avrupa Birliği
3-Tarım Ekonomisi
4-Finansal Ekonomi
5-Para Teorisi
6-İkt Kalkınma

Derslerini alıyorum, Güz dönemi olarak. Anlamadıgım konu şu; 3.sınıftan kaldıgım derslere sanırım ders eklenmiş ve 2 ders olması gerekirken 4 ders olmuş.Bahar döneminde kaç ders alacağım kredinin yetmemesi gibi bir durum olur mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim..
 
Merhaba herkese. ön lisans bölümünden dikey geçiş ile aöf giriş yaptım. 3.sınıftan İdare Hukuku ve Para Politikaları dersim kaldı. 4. sınıftan ise tüm dersleri alıyorum.

Yaptırdıgım kayıt yenilemede ;

1-Vergi Hukuku
2-Avrupa Birliği
3-Tarım Ekonomisi
4-Finansal Ekonomi
5-Para Teorisi
6-İkt Kalkınma

Derslerini alıyorum, Güz dönemi olarak. Anlamadıgım konu şu; 3.sınıftan kaldıgım derslere sanırım ders eklenmiş ve 2 ders olması gerekirken 4 ders olmuş.Bahar döneminde kaç ders alacağım kredinin yetmemesi gibi bir durum olur mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim..

Derslerin çoğu bu yıl ikiye bölünde ve farklı isimler aldı. Bu yüzden aynı isimlerde dersler yok. Bahar dönemindede 6 tane kadar ders alacaksınız. Kredinin yetmemesi gibi bir durum olamaz.
 
Bu yazmış oldugum 6 dersi mı alacağım yoksa farklı bir 6 ders mı alacağım. Sistem gayet anlaşılır ve basit değil allak bullak oldu. Yani 3. Sınıftan bıraktığım 2 ders bahar dönemini nasıl etkileyecek.
 
Bu yazmış oldugum 6 dersi mı alacağım yoksa farklı bir 6 ders mı alacağım. Sistem gayet anlaşılır ve basit değil allak bullak oldu. Yani 3. Sınıftan bıraktığım 2 ders bahar dönemini nasıl etkileyecek.

Güz döneminde yukarıda yazmış oldugunuz dersleri alıcaksınız..Bahar donemınde farklı dersler alıcaksınız..
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
linkinden kaldıgınız derslerin ve bu donem aldıgınız derslerin kredili sistemdeki karsılıkları mevcuttur..
 
güz döneminde girilen ara ve dönem sonu sınavlarına aynı şekilde ve ünitlerle bahar döneminde demi gireceğiz
 
Geri
Üst