irmik
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 1 Eki 2012
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Bölüm
- İktisat
- Şehir
- Zonguldak
bugünki büt sonuçlarına göre para teorisinden kalmışım. 4. sınıfta nasıl alttan alıcam onu. 4. sınıf derslerimden bırakmak zorunda mı kalıcam. kafam karıştı arkadaşlar. bi yardım edin bana 