Ankara...

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Yalnızlığa oynuyorum bugünlerde
Hangi dala tutunsam boşa çıkıyor
Neden hep hayal kırıklığı olur sevince
Yaşadıklarım bana aşkı açıklıyor

Bir kişi eksiğim bu yıl Ankara'da
Halbuki geçen sene yalnız değildim
Bir kişi eksiğim,oturuyorum göksu'da
Halbuki her yere iki kişi giderdim

Bu gece bir başka Ankara'nın ışıkları
Yada normalde , yalnız adama bir başka
Aydınlatıyor, karanlık aşkımı parkın ışıkları
Yada karanlıkta , yalnız adama bir başka...

M.A.S
 
Geri
Üst