Ah Şu _ _ _`lar

imqossibLe

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
830
Tepkime puanı
3
Puan
0
Şehir
Düzce

Öperseniz beyefendi DEĞİLSİNİZDİR,
Öpmezseniz adam DEĞİLSİNİZ.
İltifat edersiniz "YALAN" der,
Etmezseniz bırakır GİDER.
Her isteğine evet derseniz KAREKTERSİZ
olursunuz,
Karşı çıkarsanız ANLAYIŞSIZ.
Çok yanına giderseniz "SIKILDIM" der,
Az giderseniz küser.
İyi giyinirseniz "ÇAPKINSIN" der,
Dikkat etmezseniz zevksizlikle suçlar.
Kıskanırsınız "HUYUN KÖTÜ" der,
Kıskanmazsınız "SEVMİYORSUN" der.
Siz bir dakika geç kalın kıyamet kopar,
Kendisi bir saat gecikirse "BUNDA NE VAR???".
Arkadaşınızla buluşursunuz adı ihmal olur,
O buluşur "BİZİM KIZLAR" olur.
Siz başka kadına bakacak olsanız
gözleriniz oyulur,
Başka bir adam ona baktığında adı
"HAYRANLIK" olur.
Konuştuğunuz anda dinlemenizi ister,
Dinlediğiniz anda "NEDEN KONUŞMUYORSUN?"
der.
Kısacası...
Sade ama çok karışık.
Zayıf gibi ama çok güçlü.
Akıl karıştıran ama hayranlık uyandıran
İnsanı çıldırtan ama mükemmel!
Bu arada tercümelerin de kadın gibi olduğunu
belirtmek isterim...
Çok güzelse nadiren sadıktır,
Çok sadıksa da nadiren güzel...
Hayat yaşandığı kadar vardır.
Gerisi ya hafızalardaki hatıra ya da hayallerdeki
ümittir. Hüsran ise, bir tek yerde
kabullenebiliyorum,
Yaşamak mümkünken yaşamamış olmakta.
Daima Mutlu Kalın.
Saygılarımla..

alıntı..
 
ewet öyleyiz biraz biz kadınlar...
:D:D:D:D:D
 
:D:D:D
ee genede vazgecılmezız
 
havanız batsın
insanlık atomun çekirdeğine indi dna lara müdahale edebilir hale geldi hala kadınları çözemedik
 
Güldüm vella:D:D
Teşekkürler melekim:)
 
eee bıoraz öleyız mesut
rıca ederım:D:D
 
güzelmiş tşkler paylaşım için melek. gerçekten biz öylemiyiz yaa:):)
 
eee galıba
(caktırma):D
 
biz kadınlar hakketen çok a acaiyibiz:D:D
 
öylemiymişiz ya korktum kendimden bir an için
erkeklere ne yapsak müstehak zaten...
 
haklısın guldeste:D:D:p
 
Geri
Üst