Acı'nın "U" hâli

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Ağlama gidenin arkasından
Sana sırtını döneni gözyaşlarınla uğurlama
Kime ne yüreğinin tam orta yerinde başlayan sızıdan
Ne acı verici , bir daha dönmeyecek birini uğurlama

Bırak “kendine iyi bak”ları , “görüşürüz”leri , “elveda”ları
Sadece “git” demek söylemen gereken
Başın yerdeyken , sana bakıyor olacak kaldırım taşları
Yarım kalmış cümlemi tamamlıyorcasına ,
“Bitti” demek ve “nokta koymak” yapman gereken

Önce sırtından bir yük kalkmış gibi hissedeceksin
Umursuz bir tebessüm kaplayacak yüzünü
Sonrasında sırtından kalkan yükün yüreğine oturduğunu hissedeceksin
İşte o zaman görmek bile gelmeyecek içinden gerçeğin kapladığı yüzünü

Acı gerçek yüreğine işledikçe irkileceksin
Şüphe ile bakacak , haklı da olsan , aynadaki gözlerin
Asıl yükün üzerine , yalnızlıkla bindiğini öğreneceksin
Haklı yada haksız “Sen kaybettin” demekten öte gidemeyecek sözlerin

05/06/11
 
gayet başarılı abdullah sende yetenek var...azcık bana bulaşsa bu yetenekten
 
güzeldi, beğendim yüreğine sağlık...
 
yazdığım şiirlerin yetenekle uzaktan yakından bir bağlantısı yok , sadece acı tecrübelerin ürünü .bununda sana bulaşmasını istemem pegasus_dna ....
 
acı her insanın hayatında var ,sen şanslısın kaleme dökebiliyorsun bu da bir terapidir...
 
Geri
Üst