_farketmeli_can yücel_

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rainbow
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

rainbow

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
1,142
Tepkime puanı
6
Puan
0
Şehir
Malatya
Farkında Olmalı İnsan...
Kendisinin,Hayatın olanların,Gidişatın Farkında Olmalı.
Farkı Farketmeli,Farkettiğini de Farkettirmemeli
Bazen....
Bir Damlacık SUdan Nasıl Yaratıldığını
Farketmeli
Anne Karnına Sığarken, Dünyaya Neden sığmadığını
Ve Sonunda Bir Metre karelik Yere Nasıl Sığmak Zorunda
Kalacağını...
FArketmeli


Şu çok Geniş Görünen Dünyanın,Ahirete Nispetle Anne Karnı
Gibi Olduğunu
Farketmeli
Henüz Bebekken 'dünya benim!' Derecesine Avuçlarının Sımsıkı
Kapalı
Olduğunu,Ölürken de Aynı Avuçların 'herşeyi bırakıp
gidiyorum
İşte!' Derecesine Apaçık Kaldığnı
Farketmeli...
VE Kefenin Cebinin Bulunmadığını Fark etmeli.

Baskın Yeteneğini
Farketmeli sonra


Azrailin Her an Süpriz Yapabileceğini,
Nasıl Yaşarsa Öyle Öleceğini,
Farketmeli İnsan
VE Ölmeden Evvel ÖLEBİLMELİ....

Hayvanların Yolda Kaldırımda ,Çöplükte
Ama kendisinin Mükellef bir Sofrada Yemek
Yediğini
Farketmeli

Eşref-i Mahlukat (Yaradlmışlarn En Güzeli) Olduğunu
Fark etmeli
Ve Ona Göre Yaşamalı
Gülün Hemen Dibindeki Dikeni Dikenin Hemen Yanı Başındaki GÜLÜ
Fark etmeli İNsan

Evinde 4 Kedi 2 Köpek Beslediği Halde
Çocuk Sahibi Olmaktan Korkmanın Mantıksızlığını
Fark etmeli

Eşine 'SENİ SEVİYORUM'Demenin mutluluk Yolundaki
Müthiş Gücünü
FArketmeli


Dolabında Asılı Duran 25 gömleğinin Sadece 3 ünü Giydiğini
Ama
Arka Sokaktaki Komşusunun O Beğenilmeyen Gömleğe
Muhtaç OLduğunu
Farketmeli
Zenginliğin Ve Bereketin Sofradayken Önünde Biriken
EkmEk Kırıntılarını Yemekte Gizlendiğini
Fark etmeli

FARK ETMELİ.....
Ömür Dediğin ÜÇ Gündür
Dün Geldi Geçti,Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin BİR Gündür ,O DA BUGÜNDÜR....
 
Anne Karnına Sığarken, Dünyaya Neden sığmadığını..
ewt ya işte şair işte şiir en sevdiğim şirlerindendir..
paylaştığın için saol hemşo
 
canım sen sağol :p
bende şairin hayranlarndan biriyim
 
hayran olmamak mümkün değil..
 
doğru:bağlanmayacaksın,en uzak mesafe,herşey sende gizli,en sewdiğim şiirleri arsında gelirrr.;)
 
önemli değil ...;)
 
bir şeylerin farkında olmak farktır:D
teşekkürler rainbow!
 
emeğine sağlık rainbow
 
can yücel fanatikleri burda galiba:) "farketmeli"en güzellerinden bir tanesi..teşekkürler
 
ben bir osuruk ağacıyım
yellendikçe şiirler açan..
yerin seni çektiği kadar ağırsın,
kanatların çırpındığı kadar hafif..
kalbinin attığı kadar canlısın,
gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç...
sevdiklerin kadar iyisin,
nefret ettiklerin kadar kötü..
ne renk olursa olsun kaşın gözün,
karşındakinin gördüğüdür rengin..
yaşadıklarını kar sayma:
yaşadığın kadar yakınsın sonuna; ne kadar yaşarsan yaşa,
sevdiğin kadardır ömrün..
gülebildiğin kadar mutlusun.
üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
sakın bitti sanma her şeyi,
sevdiğin kadar sevileceksin.
 
hi-shine saol hatırlattın bu şiiri;);)
sewdiğin kadar sewileceksin.......inşallah dioruum
 
arkadaşlar lütfen konuları olması gereken yerine açın şiir bölümü açtık sizler için siz gidip sohbet bölümüne açıyorsunuz.
konu buraya taşındı.
 
Geri
Üst