kaleargon
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 11 Tem 2016
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Bölüm
- MEZUN
- Şehir
- Kırıkkale
Merhaba. Ben 20 yaşındayım ve örgün adalet myo mezunuyum. Bu sene 4 yıla tamamlamak için kamu yönetimi yazmak istiyorum bu durumda askerlik tecil durumu ne olur? Bir de Genel Sağlık Sigortası ne olur? Teşekkürler.