4 yıllığa tamamlamada tecil durumu ne olur?

kaleargon

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Tem 2016
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Kırıkkale
Merhaba. Ben 20 yaşındayım ve örgün adalet myo mezunuyum. Bu sene 4 yıla tamamlamak için kamu yönetimi yazmak istiyorum bu durumda askerlik tecil durumu ne olur? Bir de Genel Sağlık Sigortası ne olur? Teşekkürler.
 
Geri
Üst