349.Dönem Askere Gidecek Arkadaşlar İçin

hasanacer

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Bölüm
İşletme
Şehir
Ankara
Çok şükür okul bitti... bi aceleyle diplamayı almaya gidip sonrada askerlik şubesine başvurduk şimdi gün saymaya başladık şimdiden gidecek arkadaşlara hayırlı teskereler dilerim sormak istediginiz konulara yardımcı olmaya calışacağım...
 
Çok şükür okul bitti... bi aceleyle diplamayı almaya gidip sonrada askerlik şubesine başvurduk şimdi gün saymaya başladık şimdiden gidecek arkadaşlara hayırlı teskereler dilerim sormak istediginiz konulara yardımcı olmaya calışacağım...

Sizede şimdiden hayırlı teskereler...
 
Sağolun teşekkür ederim Allah razı olsun. Ayça hanım o gülüşünüzün sebebini merak etmedim desem yalan olur.
 
Geri
Üst