hasanacer
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 26 Ağu 2012
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 39
- Bölüm
- İşletme
- Şehir
- Ankara
Çok şükür okul bitti... bi aceleyle diplamayı almaya gidip sonrada askerlik şubesine başvurduk şimdi gün saymaya başladık şimdiden gidecek arkadaşlara hayırlı teskereler dilerim sormak istediginiz konulara yardımcı olmaya calışacağım...