30 yaş tecil sorunu

sigortacim

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme
Şehir
Afyon
Merhaba; 30 yaşını doldurdum, aöf işletme 4. sınıftayım, 2 dersten kaldın 2014 te 4. sınıfı tekrar okuyacağım, tecil işlemleri için 29 yaşınıda geçtim, okulum bitene kadar askerliği nasıl tecil ettirebilirim? Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. İyi Günler...
 
Merhaba; 30 yaşını doldurdum, aöf işletme 4. sınıftayım, 2 dersten kaldın 2014 te 4. sınıfı tekrar okuyacağım, tecil işlemleri için 29 yaşınıda geçtim, okulum bitene kadar askerliği nasıl tecil ettirebilirim? Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. İyi Günler...

Tecil ettiremezsiniz. Ancak askerlik şubesine gider ve oranın yöneticisi ile görüşebilirsiniz, musamma gosterirlerse bir yıl daha hak tanırlar.
Onun dışında kaçak olarakta okulu bitirebilir sonrasında diplimanızla iki yıl tecil ettirebilirsiniz..
 
Konu ile detaylı bilgi verebilecek birisi var mı?
 
Geri
Üst