2009 bütünlemeye kalanların askerlik durumu

daha önce okuduğun okulu ne kadar zamanda tamamladığın dikkate alınmaz. aöf tek ders sınavı yapımıyor. bundan sonraki izleyeceğin süreç ise vize ve finallerini vererek okulu bitirmen olacaktır ama büyük ihtimal tecilin dolmuş gibi geldi bana.

dostum şimdi bürodan geldim öğrenim durumuma baktılar ve senin 4.sınıftaki ilk yılın olduğundan tecil hakkın otomatik olacaktır dedi..aynı sınıfta 2 kere üst üste kalırsan tecilin bozulurmuş ;)....sanada teşekkür ederim ama sen akşam büyük ihtimal tecilin dolmuştur deyince araştırdım kendimi muaf gördüm ama inanamayıp uykusuz bir gece geçirdim :) neyse ben öğreneceğimi öğrendim tekrar saol keşke 1 ders yüzünden 1 senem boşa geçmeseydi ama forza sermaye piyasası bikaç aya kadar önceden sular seller gibi çalışacağım Allahın izni ile...
 
dostum şimdi bürodan geldim öğrenim durumuma baktılar ve senin 4.sınıftaki ilk yılın olduğundan tecil hakkın otomatik olacaktır dedi..aynı sınıfta 2 kere üst üste kalırsan tecilin bozulurmuş ;)....sanada teşekkür ederim ama sen akşam büyük ihtimal tecilin dolmuştur deyince araştırdım kendimi muaf gördüm ama inanamayıp uykusuz bir gece geçirdim :) neyse ben öğreneceğimi öğrendim tekrar saol keşke 1 ders yüzünden 1 senem boşa geçmeseydi ama forza sermaye piyasası bikaç aya kadar önceden sular seller gibi çalışacağım Allahın izni ile...

tecil hakkının olması güzel bi durum ben de sevindim :) aöf'de tecil hakkının bitmesi için büronun dediği gibi aynı sınıfta 2 kere üst üste kalmak veya toplam öğretim süren içinde 3 defa kalmak gerekiyor.
 
mrb ben gökhan işletme 4 sınıftayım bütünleme açıklandı sonuç olarak tek dersden kalmışım yanlız 4 sınıfta 2 senem üst üste askerlikle ilgili ne yapılıyor direk askeremi alınıyorum 1986 doğumluyum 29 yaş sınırına takılıyormuyum bana yol gösterebilirmisiniz

şu an senin aöf tecilin bitmiş görünüyor. şubeni telefonla arayıp sevk dönemini öğren. eğer sevk dönemin 2010 yılının haziranı veya temmuz ayına geliyorsa, vize ve finalde tek dersini vererek yedek subay adayı olarak askere gitmeye hak kazanabilirsin.
 
ben muayne kaçagıyım 2009 da derslerimi verdim diplomamı bekliyorum yinede muayne kaçağı durumum düşermi muayneden sonra 2 gün içinde yola çıkarmıyım tertiple gidebilirmiyim ? doğum tarihim 06.10.1984
 
ben muayne kaçagıyım 2009 da derslerimi verdim diplomamı bekliyorum yinede muayne kaçağı durumum düşermi muayneden sonra 2 gün içinde yola çıkarmıyım tertiple gidebilirmiyim ? doğum tarihim 06.10.1984

yd. subay adayımısın? soruya cvp verebilmek için durumun hakkında biraz daha detaylı bilgi vermen gerekir
 
2005-2006 3sınıfta kaldım
2006-2007 kaldım
2007-2008 geçtim
2008-2009 bu sene mezun oldum
hiç muayne olmadım muayne olmam gerekiyormuş 1 yıl önce belkide daha çokk o yüsden hemen askere alıyolar beniii durumum bu muayne olup 2 gün içinde askere gidiyorum bana bunu nisanda dediler bende gitmedim muayneye okulu bitirdim merakım şuuu acaba kısa dönem yaparmıyım
1984 ekim doğumluyum
 
2005-2006 3sınıfta kaldım
2006-2007 kaldım
2007-2008 geçtim
2008-2009 bu sene mezun oldum
hiç muayne olmadım muayne olmam gerekiyormuş 1 yıl önce belkide daha çokk o yüsden hemen askere alıyolar beniii durumum bu muayne olup 2 gün içinde askere gidiyorum bana bunu nisanda dediler bende gitmedim muayneye okulu bitirdim merakım şuuu acaba kısa dönem yaparmıyım
1984 ekim doğumluyum


kısa dönem hakkın kaybolmaz kesinlikle. bir an önce şubene başvurup askerlik kararını aldırmalısın. fakat muayene tarihine riayet etmediğin için mahkemeye savunma vermeni isteyebilirler, bu da sıradan rutin bir uygulama herhangi bir cezai işlem doğurmaz.
 
ya lütfen bana yardımcı olun aöf hakkında fazla bilgim yok iki dersten kaldım bütte acaba kayıt yeneletmeler ne z aman kaçırdım mı nasıl yeniletiliyo anadolu ün sitesine girdim orda bir ling var ama e postayla giriyorum kimlik noyla giriyorum olmuyo nerden kullanıcı adı alınıyo kayıt yeniletme başladı mı bilgi verin anlamadım
 
kaçırmadım dimi büt sonuçları yeni geldi sizin bilginiz var mı
 
ya lütfen bana yardımcı olun aöf hakkında fazla bilgim yok iki dersten kaldım bütte acaba kayıt yeneletmeler ne z aman kaçırdım mı nasıl yeniletiliyo anadolu ün sitesine girdim orda bir ling var ama e postayla giriyorum kimlik noyla giriyorum olmuyo nerden kullanıcı adı alınıyo kayıt yeniletme başladı mı bilgi verin anlamadım



Arkadaşım sorunuzun yeri buras değil ama olsun..
kayıt yenileme tarihleri 1 ARALIK-25 ARALIK arasında kaçırmadınız.
 
ya lütfen bana yardımcı olun aöf hakkında fazla bilgim yok iki dersten kaldım bütte acaba kayıt yeneletmeler ne z aman kaçırdım mı nasıl yeniletiliyo anadolu ün sitesine girdim orda bir ling var ama e postayla giriyorum kimlik noyla giriyorum olmuyo nerden kullanıcı adı alınıyo kayıt yeniletme başladı mı bilgi verin anlamadım

forumun nasıl kullanılacağından haberin bile yok! burası askerlik bölümü...
 
askerliğimi bedelli yapmak istiyorum yurt dışına çıkıcam 1988 doğumluyum gecen 2008-2009 öğretim yılında açık öğretim fakültesine kayıt yaptırdım bu sene kaldım 2009-2010 yılında kayıt yeniletcem bu senede sınıfta kalırsam tecil hakkım yok sanırım ama ben 2 sene daha tecil ettirmem gerekiyor çünki yurt dışına çıkıcam ve orada en az 3 sene kalmam gerekiyor askerliğimi bedelli yapmak için bu senede sınıfta kalırsam tecil ettirme şansım varmıdır yoksa başka bi yol izlemem mi gerekir?
 
arkadaşlar yardımcı olması acısından yazıyorum bütünlemeden geçip okul bitti diplomayı aldım ve aralık dönemine askerim işlemlerimi yaptırdım askere gidicek arkadaşlara hayırlısı olsun
 
askerliğimi bedelli yapmak istiyorum yurt dışına çıkıcam 1988 doğumluyum gecen 2008-2009 öğretim yılında açık öğretim fakültesine kayıt yaptırdım bu sene kaldım 2009-2010 yılında kayıt yeniletcem bu senede sınıfta kalırsam tecil hakkım yok sanırım ama ben 2 sene daha tecil ettirmem gerekiyor çünki yurt dışına çıkıcam ve orada en az 3 sene kalmam gerekiyor askerliğimi bedelli yapmak için bu senede sınıfta kalırsam tecil ettirme şansım varmıdır yoksa başka bi yol izlemem mi gerekir?

yurt dışına çıkma durumu ile alakalı tecil durumunu, askerlik şubesiyle görüşmen gerekir. forumda bu konu hakkında net bilgi verebilecek bir arkadaşımız olduğunu sanmıyorum, çünkü bu özel bir durum.
 
arkadaşlar yardımcı olması acısından yazıyorum bütünlemeden geçip okul bitti diplomayı aldım ve aralık dönemine askerim işlemlerimi yaptırdım askere gidicek arkadaşlara hayırlısı olsun

nasıl yani? ne zaman aldın sen diplomayı büt sonuçları daha yeni açıklandı
 
Geri
Üst