2 yıllık önlisans diploması ile astsubaylık sınavına girebilirmiyim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kgt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kgt

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Merhaba 4 yıllık kamu yönetimi programında okuyorum ama henuz 2 sınıfa yenı gectım 2 sınıfın sonunda ortalamamın 2.0 olması durumda 2 yıllık onlısans dıploması alabılecegımı soyledıler.Boyle bır durum var ise ben bu 2 yıllık önlisans diploması ile astsubaylık sınavına girebilirmiyim acaba.Teşekkür Ederim.
 
2 yıllık önlisans diploması alabilirsiniz. Astsubaylık için lisans mezunu olmanız gerekiyor.
 
Geri
Üst