2 yıllık bölümler askerlik tecil cok acil yardım cok acil

eistanblue

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
34
arkadaşlar lise bittikten sonra askerliği tecil ettirdim bu yıl 2013 aralıkta sona eriyor tecil bu yıl acıkogretimin 2 yıllık kontejansız bölümlerinden birine kayıt olsam askerligim tecil olur mu acil yardım lütfen cok onemli
bu yıl ygsye girdim 300 küsür puan aldım
Birde seneye sınava girerken puanım düşer mi
 
Askerlik tecil olur arkadaşım...Seneye sınava girerken de puanın düşmez diye biliyorum
 
Kontenjansız bölümlere yerleşip kayıt olduğunda askerliği tecil ettirebilirsin. Seneye öss de de puanın düşmez.
 
Geri
Üst