2 yıl üst üste sınıfta kalma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan arsavin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

arsavin

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
2 yıl üst üste işletme 3.sınıfta kaldım ve askerliğimi yapmadım.yaş 25.kayıt yeniletip yine 3. sınıftan devam edebiliyor muyum?
 
29 kadar rahatsın ondan sonrası sıkıntı olur size konu ile ilgili aöf ve askerlik kısmından araştıra bilirsiniz
 
2 yıl

2 yıl üst üste kalsam bile kayıt yeniletebiliyor muyum?
 
2 yıl üst üste kalsam bile kayıt yeniletebiliyor muyum?

Evet bu kural değişti artık kaç sene üst üste kalırsan kal kayıt yenilettiğin müddetçe 29 yaşına kadar askere almazlar. Ama 29 dan sonra istersen yeni bölüme kayıt ol askere alırlar.
 
Geri
Üst