Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet bu kural değişti artık kaç sene üst üste kalırsan kal kayıt yenilettiğin müddetçe 29 yaşına kadar askere almazlar. Ama 29 dan sonra istersen yeni bölüme kayıt ol askere alırlar.