2. kez lisans okuyarak tecil ve Kıbrıs

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan volkanm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

volkanm

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
İstanbul
Merhabalar, bugün askerlik şubesine gittim ve açıköğretime kayıt olarak askerlikten muaf olup olamayacagımı sordum, ama daha önce farklı alanlarda lisans ve yüksek lisans bitirdigim için 2. bir lisans okumanın bir işe yaramayacağını söylediler, yapabilecegim bir şey olabilir mi, 26 yaşındayım

Bir de Kıbrıs'ta çalışmak yurtdışı sayılmaz sanırım?
 
Lisans diplomanızın tarihinden itibaren 2 yıl daha tecil ettriebilirsiniz. Yapabileceğiniz şu anda okulla alakalı bir şey yok maalesef. Kıbrıs konusunda maalesef bilgim bulunmamakta.
 
Geri
Üst