1.Sınıf Tekrar Aldım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ridw0n
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ridw0n

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
Merhaba

2012-2013 Döneminde 1.Sınıfa Kaydımı yaptım ve dersleri geçemedim tekrar aldım

2013-2014 Döneminde tekrar sınıfta kalırsam askere gidermiyim ?

ilk 2 yıl sınıfta kalınca askere mi alıyorlar yardımcı olurmusunuz
 
29 yaşına kadar istediğiniz kadar kalabilirsiniz. 2 yıl üst üste kalanın askere gitme durumu ortadan kaldırıldı.
 
29 yaşına kdar gıtmek yok
 
Geri
Üst