Ziraat Kupasını Kazanan Trabzonspora Beşiktaştan Jet Kutlama

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
2009-2010 Ziraat Türkiye Kupası final maçında Fenerbahçe'yi 3-1 yenerek kupanın sahibi olan Trabzonspor'a ilk kutlama Beşiktaş'tan geldi.

Siyah Beyazlı kulüp Şanlıurfa GAP Arena'da oynanan karşılaşmada Fenerbahçe'yi mağlup ederek kupayı müzesine götüren Trabzonspor'u resmi internet sitesiden yayınladığı mesaj ile tebrik etti.
Yayınlanan mesaj ise şöyle:
"Trabzonspor'u Kutluyoruz...
Şanlıurfa GAP Arena Stadı'nda bugün oynanan Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor, Fenerbahçe'yi 3-1 yenerek kupanın sahibi olmuştur.
Ziraat Türkiye Kupası'nı müzesine taşıyan Trabzonspor'u kutluyoruz".

Başbakan Erdoğan'DAN TRABZON'A TEBRİK MESAJI
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 48. Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanan Trabzonspor Kulübü'nü tebrik etti.
Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Başbakan Erdoğan'ın Şanlıurfa GAP Arena'da oynanan final maçında Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanan Trabzonspor'u kutlayarak, Kulüp Başkanı Sadri Şener'e bir tebrik telgrafı gönderdiği ifade edildi.


Hürriyetten Alıntıdır
 
Geri
Üst