Zile basıp kaçmak

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
Çocuklugumun yegane eglencesi:p
 
Hadi ya.Çok eglenceli biriymişsin ya.ben hiç yapmadım.Bizim kapının zili arada bir çalıyordu.O sendin demek yakaladım seni gidi seni yaramaz.heehe.

Nasıl eglenceli mi oluyor.
 
Tabi çok eglenceliydi zile basıp ev sahibini arkamızdan koşturmak:p
Sahte fatura bile düzenlemiştik çocuk aklımızla:)
 
sahte fatura mı su elektirik gibi mi nasıls yaptınız ya.Aferin size.Bayağı yaramazmışsın sen.ben çok usluydum ya.Oturdugum yerden kalk demezlerse kalmazdım.Çok akıllı ve usluymuşum.Ama yagmurlu havada teneffüste dışarda dolaşırdım.Millet ıslancaksın diye içeri çekerlerdi.dinlemezdim onları.
 
Geri
Üst