Yüreğim ağlasa

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ebrar61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ebrar61

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
Yüreğim ağlasa ve duyulsa feryadım
Hıçkırıklara boğulsam sonra
Kimseyi sorumlu tutmasam
Tek suçlu ben
Tek aciz
Tek günahkar
Tek küçük ben
Herkes ulaşılmaz, Ben ulaşılır
Olabildiğince seven ben
Ve sevdiği için unutulan
Ne çıkar ki
Küçük olsam
Aciz olsam
Suçlu olsam
Sonra merhamet sahibi
Allah’a sığınsam
O merhametiyle kuşatsa beni
Affetse ve hükmetse bana
İnsanlar aşağılasa ne çıkar
O yüceltse
O sevse
O büyütse beni
Çok mu önemli
İnsanlar ve insanların düşünceleri

(EĞER HERKES BEN SUÇLUYUM DESEYDİ BU DÜNYADA SUÇLAYACAK KİMSE KALMAZDI DOĞAL OLARAK SUÇLU DİYE BİRŞEY OLMAZDI)

ALLAH BİZLERE BAŞKALARININ HATALARINI DEĞİL KENDİ HATALARIMIZI GÖSTERİR İNŞALLAH......
 
Geri
Üst