Yumurta akı....

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan _elmayra_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İYİ FİKİR HEMEN BİR ÇİTLİK KURALIM ...:d
 
iyiymiş aklımda olsun bazen ben mutfakata yakarım elimi:)paylaşım için teşekkürler
 
YOK CANIM AZ DAHA DUR KURBANA GEREK ŞUAN SEN LAZIMSIN BİZE :d:d:d:

forumun kobayı geldi:p
şaka bir yana dün akşam elimi yaktım ama bilerek değil tabi:D
sigaramı yakarken rüzgar esti ve ateş hafiften elime doğru kayrıldı az bişey yandı.
heemeennnn soğuk suyun altına tuttum ve yumurta akı sürdüm:p

sonuç mükemmel:D
 
Geri
Üst