Yine Hüsran

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
e6d99dbc52a15ee183c653d053a9c529.jpg


Bank Asya Birinci Ligin 27’nci haftasında Konyaspor kendi sahasında Çaykur Rizespor ile 1-1 berabere kaldı ve puan kaybını sürdürdü.
2. dakikada Eser'in ceza yayına gönderdiği topu Ömer ceza sahası içine çevirdi. Kale çizgisi önünde topa gelişine vuran Mehmet Ayaz'ın röveşatası az farkla yandan auta çıktı.

15. dakikada Ömer'in ceza sahasına ortasında ceza yayı önünde topla buluşan Erdal'ın gelişine sert şutu üstten auta çıktı.

19. dakikada Ribeiro'nun ceza sahası önüne attığı uzun pasta topla buluşan Çağrı'nın vuruşu üstten auta çıktı.
45+1'de Çağrı'nın ceza sahasına pasında topa iyi yükselen Ribeiro'nun kafa vuruşu az farkla auta çıktı.

60. dakikada Da Silva'nın ceza sahasında bulduğu topa sert vuruşu defansa çarparak sekti. Seken top ceza yayı önünde bulunan Yusuf'un önüne düştü. Düşen topa gelişine vuran Yusuf'un şutu az farkla yandan auta çıktı.
87. dakikada da Silva'nın kullandığı korner atışında kale çizgisi önünde topla buluşan Mehmet Ayaz müsait pozisyonu değerlendiremedi. Topu defans kornere attı.

90+3'te Mehmet Ayaz'ın ceza sahasına ortasında topla buluşan Eser'in kafa vuruşu ağlarla buluştu. 1-0
90+4'te Mithat'ın sağdan kullandığı korner atışında topa iyi yükselen Ribeiro'nun kafa vuruşunda top ağlarla buluştu. 1-1
 
Teknik Dirökter de istifa etti :(Koca konya nın takımı bu olmamalı ilk yarıda Konya iyi olmamasına rağmen kendimizi avuttuk konya iyi top oynamıyordu...
önümüzde maçlar takım sayısı 2 bu iki takımı yendik mi süper ligteyiz futbolcular Kocaeli ve Haceltepe maçını kazanmaları lazım eğer bu sene süper lige çıkazsak aynı Kocaeli gibi oluruz.:rolleyes:
 
Konyaspor'u seviyorum.Geçen sene süper lig den düştüklerinde çok üzülmüşlerdi.Bende üzüldüm.Taraftarı sakin ve ılımlı.İlk yarı güzel başlamışlardı.Teknik direktör değişimi istifalar derken son hafta kaybedilen maçlar onları liderlik koltuğundan etti ve gerilediler.Umarım süper lige tekrar çıkarlar.
Kocaelispor maçını kazanırsınız.Çünkü artık düştük.Bunu kabullendim.Hacettepe de düşme tehlikesi içinde.
 
Taraftarımız sakin ılımlı evet sanırım bunu dün yapamadık kavgalar çıktı:oumarım Konyasporumuzun başına takımı toplayacak baba bir hoca gelir bu sezon daha fazla rezil olmadan ligi bitirelim:)
 
ne yalan sölim konya nın süper lige çıkmasını istemem. 2 sene önce konya ya gittik arkadaşlar sağolsun bizi şehrin girişinde karşıladılar maçtan sonra dediler etli ekmek yiyelim kimse dağılmasın.Bizde tamam uyar dedik ama stada girdiğimizde sanki bizi karşılayıp hoşgörü ile davrananlar onlar deildi.İçerde küfürlü tezahuratların haddi hesabı yok,maç 1-1 bitmişti sanırım dışarı çıktık tüm otobüslerimizin camlarını kırmışlar.Geçen seneki maçtan önce forumlarında Ankaragücü taraftarını Allah a kitaba inanmayan insanlar olarak tanıtmışlarıdır ve geçen haftada ereğli belediye - ANKARAGÜCÜ bayan volaybol takımının maçında kızlarımıza saldırmışlardır .Bu yüzden konyaspor u ve nalçacı olarak adlandırılan bir avuç konyaspor taraftarından nefret ediyorum...
 
[FONT=&quot]Evet ilk başta Konyaspor süper lige çıkınca aramızda normal bir ilişki vardı ne dostluk nede düşmanlık nede sempati:)
sonra 2005 sezonuydu herhalde tam hatırlamıyacam Konyada Ankaragücü taraftarları bize küfür ettiler ve Konyasporu tahrik edici pankartlar astılar ve tezahuratlar ..[/FONT] ........Sonra yawaş yayaş biz Ankaragücünden soguduk

... Aslında iki takım taraftarıda bir birine karşı önceden böyle değildi.. Gerek Ankarada Gerekse Konyada olusun iki takımıda tribünlere cağırılıırdı.. Ama şimdi öyle bir şey yok... Konyada oynan maçta baya bi olay cıkmıştı... Ankarada da aynı olaylar oldu(ankara'da 0-3 yendimiz maçta maça 15.dk girmişti Konya taraftarı A.gücü taraftarları takımı desteklerken Konya taraftarlarını görmüşlerdi ve bir anda desteği bırakıp Bütün stad"Konyaspor Kümeye" ".gibi tezahüratlar yapmışlardı.Yani bize olan nefertleri o dereceki takıma olan desteği bile bırakıyorlar:rolleyes:Ayrıca 1_1 olan maçta çıkan olaylar yüzünden Ankaragücü kulübüne para cezsı vermişlerdi yanlış hatırlamıyorsam....

Bir kaç kendini bilmez taraftar yüzünden tüm Konya taraftarını karalaman üzücü bunları yapan Mevlana torunu olamaz...Unutulmasın Konya bir hoşgörü kentidir.........
Hz Mevla nın 'Dün dünde kaldı cancagazım bu gün yeni şeyler söylemek lazım' sözünü hatırlayalım Onurcum ;)
 
[FONT=&quot]Evet ilk başta Konyaspor süper lige çıkınca aramızda normal bir ilişki vardı ne dostluk nede düşmanlık nede sempati:)
sonra 2005 sezonuydu herhalde tam hatırlamıyacam Konyada Ankaragücü taraftarları bize küfür ettiler ve Konyasporu tahrik edici pankartlar astılar ve tezahuratlar ..[/FONT] ........Sonra yawaş yayaş biz Ankaragücünden soguduk

... Aslında iki takım taraftarıda bir birine karşı önceden böyle değildi.. Gerek Ankarada Gerekse Konyada olusun iki takımıda tribünlere cağırılıırdı.. Ama şimdi öyle bir şey yok... Konyada oynan maçta baya bi olay cıkmıştı... Ankarada da aynı olaylar oldu(ankara'da 0-3 yendimiz maçta maça 15.dk girmişti Konya taraftarı A.gücü taraftarları takımı desteklerken Konya taraftarlarını görmüşlerdi ve bir anda desteği bırakıp Bütün stad"Konyaspor Kümeye" ".gibi tezahüratlar yapmışlardı.Yani bize olan nefertleri o dereceki takıma olan desteği bile bırakıyorlar:rolleyes:Ayrıca 1_1 olan maçta çıkan olaylar yüzünden Ankaragücü kulübüne para cezsı vermişlerdi yanlış hatırlamıyorsam....

Bir kaç kendini bilmez taraftar yüzünden tüm Konya taraftarını karalaman üzücü bunları yapan Mevlana torunu olamaz...Unutulmasın Konya bir hoşgörü kentidir.........
Hz Mevla nın 'Dün dünde kaldı cancagazım bu gün yeni şeyler söylemek lazım' sözünü hatırlayalım Onurcum ;)

Ankara'da geçen sene 3-1 yendiğiniz maçta 15 dk da içeri girdiniz ama bunda Ankaragücü nü ilgilendiren bi durum söz konusu değildir.Maçta küfür olmasının nedeni de sizinkiler içeri girer girmez reklam panolarını yırtmaya başlamışlardır ve stada zarar vermişlerdir.Bunun sonucundada konyaspor taraftarlarına yönelik tezahürat yapılmıştır.O maçtan sonrada sahamız kapanmıştı 1 maç kendi evimizde oynadığımız antep maçını seyircisiz oynamıştık.Aslıcım Ankara'da bi hoşgörü kentidir buna eminim. Sezonun ilk yarısında oynanan ereğli belediye - ANKARAGÜCÜ maçında taraftlarımız hoşgörüsünü göstermiştir maç cezamız yüzünden boluda oynanmıştı yenilmiş olmamıza rağmen en ufak bi taşkınlığımız olmamıştır buda ne kadar hoşgörülü bi taraftarımız olduğunu az da olsa göstermiştir:)
 
Tatlı bir rekabet diyemem :) Ama ne olursa olsun Konya'nın arkasındayım
Ankargücüne diğer maçlarında başarılar.:)
 
Bende aynı şekilde tatlı bi rekabet diyemem Aslıcım.Bende ANKARAGÜCÜNÜN arkasındayım.Aynı şekilde kalan maçlarında Konyaspor a başarılar dilerim:)Bizim aramızdaki rekabet tatlı olsun:-p
 
Bende aynı şekilde tatlı bi rekabet diyemem Aslıcım.Bende ANKARAGÜCÜNÜN arkasındayım.Aynı şekilde kalan maçlarında Konyaspor a başarılar dilerim:)Bizim aramızdaki rekabet tatlı olsun:-p
Elbette:) bi daha ki gelişine ben götürürüm seni etliekmek yemeye sonuç farketmez:)
 
zaten o yüzden üzgünüm etli ekmek içime dert oldu :)inanır mısın o günden sonra hiç etli ekmek yemedim :)
 
valla yollarsan hayır demem hem daha yemeğiide yemedim bak yollarsan konya yı severim he:)
 
tabi etli ekmek sözünü tutmadıla içimde ukte oldu o yüzden sevmiyorum aslıcım :P
 
Geri
Üst