yedek subayerkensevkduyurusu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cdavidd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cdavidd

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
43
Şehir
Adana
yedek subay erken sevk duyurusu

ERKEN SEVK İSTEYEN
YEDEK SUBAY ADAY ADAYLARI İÇİN
DUYURU​

-Sevke tabi olduğu celp döneminden önce erken askere gitmek isteyenler, bundan böyle ASKERLİK ŞUBELERİNE müracaat edecektir.

-Müracaatlar bir dilekçeyle, bizzat en yakın askerlik şubesine veya posta yoluyla kayıtlı bulunulan askerlik şubesine yapılabilecektir.

-Dilekçe örneği ve erken sevk müracaat tarihleri aşağıdadır.

-Erken sevk dilekçesi verdiğinizde; lisans/yüksek lisans mezuniyeti nedeniyle yapılan sevk tehiri veya yurt dışı işçi/işveren sevk tehiri gibi kendi isteğiniz üzerine gerçekleşen ertelemeleriniz iptal edilerek erken sevk dilekçeniz işleme konacaktır. Ancak, sizin isteğiniz dışında başka bir makam (görevle ilgili erteleme) veya anne, baba gibi başka bir kişinin teklifi üzerine gerçekleşen (kardeş ertelemesi) sevk tehiriniz varsa, erken sevk dilekçenizin işleme konulabilmesi için, önce bu makam veya kişi tarafından, mevcut sevk tehiri iptalinin yapılması gerekmektedir.

-Erken sevk dilekçesine yapılan işlemin sonucu, dilekçenizde belirttiğiniz adrese gönderilecektir.





ERKEN SEVK MÜRACAAT TARİHLERİ DİLEKÇE ÖRNEĞİ
Celp Dönemi Erken Sevk Dilekçesi Verilebilecek Tarihler
Şubat (Tabip) 01 Kasım-
31 Aralık
Nisan
(Karışık Sınıf) 01 Kasım-
28/29 Şubat
Haziran (Tabip) 01 Mart-30 Nisan
Ağustos
(Karışık Sınıf) 01 Mart-
30 Haziran
Ekim (Tabip) 01 Temmuz-
31 Ağustos
Aralık
(Karışık Sınıf) 01 Temmuz-
31 Ekim



Not: Erken sevk dilekçesi, yukarıda belirtilen tarihlerden sonra askerlik şubesine ulaştığında işleme konulamayacağından, postayla yapılan müracaatlarda, dilekçenizin son başvuru tarihine kadar askerlik şubesine ulaşmasına dikkat ediniz


Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
arkadaşım ben aralık 2009 da askere gitmek istiyorum okul bitti diploma 20 gün içinde gelir dediler ekim 20 miyi bulur 30 ekim son gün dediler acaba aralıkta gitme ihtimalim yüksek mi ????????.....
 
Arkadaşlar yedek subaylara lojman hakkı tanınmıomuuuu yaneee ben öle duymuştummmm gerekli bilgiliyi vririseniz sevinirim
 
arkadaşım ben aralık 2009 da askere gitmek istiyorum okul bitti diploma 20 gün içinde gelir dediler ekim 20 miyi bulur 30 ekim son gün dediler acaba aralıkta gitme ihtimalim yüksek mi ????????.....

kontenjan uygulaması yapılmıyor ise askersiniz.
 
(ÖRNEK DİLEKÇE)






TOSYA ASKERLİK ŞUBESİ BAŞKANLIĞINA

TOSYA/KASTAMONU







İŞ durumum NEdenİyle, nİsan, aĞustos, AralIk yedek subay celbİnde erken askere gİtmek İstİyorum.

GereĞİnİ arz ederİm.

..../...../.........





(İMZA)







KİMLİĞİM



T.C. KİMLİK NUMARASI : 12223458344
ADI SOYADI : KEMAL TÜRKERİ
DOĞUM YILI : 1981
BABA ADI : YALÇIN
KAYITLI OLUNAN AS.Ş. : BOLVADİN/AFYON





ADRESİM



GÖKKUŞAĞI MAH.GENÇLİK Cad.

Göktürk Apt. Nu.:69/5

ERGANİ/DİYARBAKIR



TEL NU.
(Ev)
(İş)
(Cep)





Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
(ÖRNEK DİLEKÇE)






TOSYA ASKERLİK ŞUBESİ BAŞKANLIĞINA

TOSYA/KASTAMONU







İŞ durumum NEdenİyle, nİsan, aĞustos, AralIk yedek subay celbİnde erken askere gİtmek İstİyorum.

GereĞİnİ arz ederİm.

..../...../.........





(İMZA)







KİMLİĞİM



T.C. KİMLİK NUMARASI : 12223458344
ADI SOYADI : KEMAL TÜRKERİ
DOĞUM YILI : 1981
BABA ADI : YALÇIN
KAYITLI OLUNAN AS.Ş. : BOLVADİN/AFYON





ADRESİM



GÖKKUŞAĞI MAH.GENÇLİK Cad.

Göktürk Apt. Nu.:69/5

ERGANİ/DİYARBAKIR



TEL NU.
(Ev)
(İş)
(Cep)





Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.



yeni uygulamayla beraber erken sevk dilekçesi kalktı. erken sevk talebini, görevli memur bilgisayardan giriş yapıyor sadece.
 
Geri
Üst