"yaşım aşk,seninle büyüyorum"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
tek kişilik kışlarda,
tek kişilik akşamlarda;
tek kişilik yataklarda donmak istemiyorum . .

/..sensiz üşüyorum../

hani en çıkmazlarda,
gözyaşım kirpiğimin ucunda,
yaşamaktan önce sen geliyorsun ya aklıma . .

/..seni seviyorum../

yolum sevdada . .
virajlar, tümsekler . .
bir yanımdan kapris, bir yanımdan gurur geçiyor . .

/..ben sana koşuyorum../

gece ansızın açıyorum gözlerimi . .
senli bir rüyanın tam ortası . .
"kahretsin!" diyorum kahretsin !!
tekrar sana uyuyorum . .

/..sen uyma bana../

satırlara döküyorum seni . .
özene bezene, sayfa sayfa
kenarlarını süslüyorum . .
dur gözlerini kapatma !!

/..hala seni okuyorum../

onca zaman geçti . .
ayrıla ayrıla geldik tam aşkın ortasına . .
bilsen ne çok şey değişti . .
şimdi sevdama laf atanlara kocaman;
yanında küçücük oluyorum . .

/..yaşım aşk
...seninle büyüyorum.../



dilek eğri__


 
teşekkürler
 
onca zaman geçti . .
ayrıla ayrıla geldik tam aşkın ortasına . .


kesinlikle bu aşkın formülü burda gizli başka bir deyişle Aşk kavuşamamaktır
 
teşekkürler..................
 
ben tşk. ederimm....
 
MükemmeL payLaşım için teşekkürLer...
 
gözlerinize sağlık...
 
AŞK kavuşmadıkça aşk olur.AŞK ,özledikçe o özlemi yüreğine sığdramadıkça AŞK olur.ONUN Senin olmayacağını bildiğin anda kalbinin tarifsiz bir acıyla yandığı zaman AŞK olur..
 
Geri
Üst