Yaşanmamış aşk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan volkii
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

volkii

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
208
Tepkime puanı
2
Puan
0
Şehir
İstanbul
Umutlarımda hep yalnızlıgı yasadım

Bir çaredir bekledim hep sensizlige giden yolda.

Karamsar davranıslar sergiledim, yasamayı hiç düşünmedım kı senin umutsuzlugunda

Hergece sigara dumanına bogulan yüregimde, kaybolan yıllarım aklıma gelırdı belkide

Bu gece yine sana içiyorum....

Seni kaybetmiş olmamın hüznüyle yaşamayı düsünmuyorum hiç

Neydiki seni bu kadar sevdiren, kalbime engel olamayısım ve seni unutamayacagımı düşündüren

Hiçbirşey eskisi gibi olamayacak bu yaşlanan kalbimde

Artık uzun bir tünele gözlerim kapalı giriyorum

Ya beni kurtaracak birisi cıkacak karsıma

Ya da....

Hayır yapmayacagım...bu kadar seven bir kalbe son bir sans verecegım,

Bana verilmeyen şansa inat yüregime haykırırcasına.

Unutulmaz dersin unutursun

Asla asık olmam daha dersin!!! ama yine olursun

Ben yine aşık oldum ve asla birdaha karsıma cıkamayacak bir kalbe

Ben kalbime asık oldum

Bu gece sana içmiyorum.

Artık sigarada içmiyorum

Sen bilemedin kıymetını ama ben suan iyi biliyorum bu kalbin.

.....Hoşçakal......
 
emeğine sağlık.
sibel canın şarkısı varya ''gideni boşver gelene hoşgeldinde,başka çaresi yok''
en güzeli unutmak.tabi biraz zaman alıyo.
 
volkan sende asıksın anlasılan paylaşım için tşk
 
Bir zamanlar asıktım evet su sıralar derslerıme odaklancam unutmaya calıscam inşallah
Tekrardan içimde bir fırtınalar koparsa yine yazarım inşallah yorumlarınız için tşkler
 
oy oy nasıl kaçırdım ya bu konuşmaları tam benlikti :D bende yanınızdayım ve hep beraber sıyrılalım şunlardan kaybeden biz değil onlar olsun..
 
yorumlarınıza tşklerr
 
oy oy nasıl kaçırdım ya bu konuşmaları tam benlikti :D bende yanınızdayım ve hep beraber sıyrılalım şunlardan kaybeden biz değil onlar olsun..


Kacırdınız valla :P evet birlikte aşacagız umarım aldatılanlar olarak :D
 
:D:D:D aldatan bi insan aslında kendini aldatmıştır :)
 
Sıra bizde ama onlar haklarını kaybettıler :P:D
 
Çok güseL yazmışsın gerçekten tebrıkler :)
emeğine sağlık..
 
yasayıpta yazdıysan ne mutlu sana emegne saglık:)
 
Paylaşım için teşekkürler...
 
Geri
Üst