yardım edermisiniz.

harbileee

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Web sitesi
www.teneke.info
Şehir
Adana
merhaba arkadaslar aof 3 sınıf öğrencisiyim sınıfta kaldım malesef 3.sınıfta ilk kalışım bu ama diğer taraftan tecilim 2009 sonunda bitiyor.

bi sorun yaşarmıyım okul tecil edermi yoksa benim tekrar askerlik şubesine gidip tecil işlemi yaptırıp tekrar kayıt işlemi için aof bürosuna vermem gerekirmi


peki gerekirse askerlik şubesi bana tekrar tecil işlemi uygularmı daha önce 2 kere tecil işlemi yaptırdım. 1985 doğumluyum.

bu konularda bilgisi olan deneyimi olan arkadaşlar lutfen yardım..

herkese teşekkur ederim...
 
Bilgisi olan arkadaşlar,lütfen yardım

arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.aöf işletme 3 okicm hayırlısıyla inşaallah bu yıl.bitirdikten sonra yüksek lisans yapmak istiyorum.hangi alanlarda yapabilirim?prosedür nedir?
 
merhaba arkadaslar aof 3 sınıf öğrencisiyim sınıfta kaldım malesef 3.sınıfta ilk kalışım bu ama diğer taraftan tecilim 2009 sonunda bitiyor.

bi sorun yaşarmıyım okul tecil edermi yoksa benim tekrar askerlik şubesine gidip tecil işlemi yaptırıp tekrar kayıt işlemi için aof bürosuna vermem gerekirmi


peki gerekirse askerlik şubesi bana tekrar tecil işlemi uygularmı daha önce 2 kere tecil işlemi yaptırdım. 1985 doğumluyum.

bu konularda bilgisi olan deneyimi olan arkadaşlar lutfen yardım..

herkese teşekkur ederim...

aynı sınıfta 2 kere veya farklı sınıflarda 3 kere kalınca tecil hakkınız bitiyor. ifade ettiğinizden anladığım kadarıyla tecil hakkınız hala devam ediyor.
 
Geri
Üst