Yardım eder misiniz..?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mistik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mistik

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
Merhabalar sorum şu olucak:
2 senelik okuduğum üniversiteden bitirmeden ayrılıp ,2 yıllık açık öğretim fakültesi yazabilir miyim ?
1-Tecil bozulur mu?
2-2 senelik bitirenler tekrar 2 senelik okuyamıyor malum askerlik tecil olmuyor peki 2 senelik bitiremeyip tekrar 2 senelik kayıt yaptıranlara (aöf için) tanınan haklar nelerdir?
cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler
 
Aynı anda hem örgün hemde aöf okuyabilirsin. Örgün okulu bırakma diplomanı al derim. Aynı anda aöf yede kayıt olursun. Tecilin bozulmaz. 2 yıllık örgün bitirdin diyelim, aöf lisans tamamlamaya başvurursun, 1 yıl hazırlık okuyup sonraki yıllarda 3. ve 4. sınıfıda okuyup bitirrisin böylelikle lisans emezunu olmuş olup askerliği kısa dönem yada yedek subay yapmış olursun. Aynı zamanda Lisans mezunları askerliği diploma aldıkları tarihten itibaren 2 yıl daha tecil ettirebiliyorlar. Kapiş...
 
Geri
Üst