Ya allah rızası için birisi bana düzgünce cevap versin dalga geçmeden

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MSTTPT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MSTTPT

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
1.SORUM ŞU KAMU YÖNETİMİ 4.SINIF OKUYUCAM SINAVA 2 AYDAN AZ KALDI ARA SINAVDA SORUMLU OLDUĞUMUZ ÜNİTELERİ YAZARMI...2.SORUM KAYIT YENİLERKEN EKLE KALDIRDA DERS YOKTU VE 5 DERS OTOMATİK SEÇİLDİ BENDE PARAYI YATIRDIM ŞİMDİ ARKADAŞLAR İNGİLİZCE VAR FALAN DİYO BENDE YOKTU,ANAYASA 3 SINIFTAN KALMIŞTI ODA KONUT POLİTİKASI OLMUŞ YANİ TOPLAM 6 DERS AMA BU DERSLERİN TOPLAM KREDİSİ 26 YAPIYOR NASIL OLUCAK İÇİM İÇİMİ YİYOR HATAMI YAPTIM ACABA?????:((confused
 
1.SORUM ŞU KAMU YÖNETİMİ 4.SINIF OKUYUCAM SINAVA 2 AYDAN AZ KALDI ARA SINAVDA SORUMLU OLDUĞUMUZ ÜNİTELERİ YAZARMI...2.SORUM KAYIT YENİLERKEN EKLE KALDIRDA DERS YOKTU VE 5 DERS OTOMATİK SEÇİLDİ BENDE PARAYI YATIRDIM ŞİMDİ ARKADAŞLAR İNGİLİZCE VAR FALAN DİYO BENDE YOKTU,ANAYASA 3 SINIFTAN KALMIŞTI ODA KONUT POLİTİKASI OLMUŞ YANİ TOPLAM 6 DERS AMA BU DERSLERİN TOPLAM KREDİSİ 26 YAPIYOR NASIL OLUCAK İÇİM İÇİMİ YİYOR HATAMI YAPTIM ACABA?????:((confused


Allah Rızası İçin Cevaplayayı Seni;

1 - Ara Sınavda Sorumlu Olduğunuz Üniteler Zaten forumumuzda Mevcut Bakmanız Gereken yer Bölümünüzün Forumu.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


2 - Eğer ekle/sil sayfasında ekleyebileceğiniz ders yoksa sorun yok demektir.

3 - Ders kredileride illa 30 olacak diye bir kadide bulunmamaktadır. Bir sıkıntı yoktur merak etmeyin..
 
çok ama çok teşekkür ederim allah razı olsun
 
bendede ingilizce yok toplam 5 ders alttan dersim yoktu. 2013-2014 güz dönemine bırakılan dersleriniz kısmı boş. olmayan dersi seçecek halimiz yok heralde. gerekli bilgi alamadığımız için tahmin usulü söyleyebilirim ki bu ingilizce dersinin toplam da 2 kitabı vardı yanidiğer derslere göre ünite sayısı biraz genişti. bu yüzden ingilizcenin kapsamı değişmeden 4 döneme bölmüş olabilirler. geçen yıl ingilizceden kalan arkadaşım bu dönem ing1 ve ing 3 derslerini alıyor. bizim sıkıntılı durum öğrenci sayfasındaki yııllık sistemde not görüntüleme kısmında yabancı dil dersine karşılık gelen kısımda ing1 ve ing2 yazıyor. ing 3 ve ing 4 yok.
 
Bende aynı sıkıntıyı yaşadım, bunun asıl nedenini açıklayayım size ;

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
ana sayfasına girdiğinizde "Sisteme giriş için tıklayın" linkine girdiğinizde
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
adresli kullanıcı adı ve parolası bölümüne giriyorsunuz, buradan giriş yaptığımızda ders ekle sil güvenlik harfleri v.s gibi bölümler gözükmüyor.

Fakat
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
adresi üzerinden gittiğinizde ise
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
adresli kullanıcı adı ve parolası ekrana geliyor ve asıl ders ekle sil işlemi buradan yapılıyor.

Ben ve benim gibi hata yapan arkadaşların asıl problemi budur. Bizler para yatırmadan önce 1.linkten kontrollerimizi yapıp ders ekleyip silemeceğimizi düşündük. Parayı yatırdıktan sonra 2.linkin farkına vardığımızda ise çok geç kalmıştık çünkü para yatırıldığı için aftif öğrenci olduğumuzdan bu siteye girmemiz engellenmiştir.

Saygılarımla
 
Ders Ekle Siz Yapamayanlar , 14-15-16 Kasım tarihlerinde sisteme tekrar akif olacaklar ve ders ekle sil yapabileceklerdir.
 
Geri
Üst