Vitrindeki kitaplar

only roses

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
4,557
Tepkime puanı
14
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
Evet arkadaşlar, istedim ki aöf destek kitap kurdu ailesinin güncel kitaplar hakkında konuşabileceği, kitap önerilerinde bulunabileceği, önermediği kitapları söyleyebileceği bir konumuz olsun.
Buraya okuya bileceginiz beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz kitapların içeriği ve konusu hakkında biraz bilgi verebilir, birbirimize önerilerde bulunuruz.
Keyifli paylaşımlar dilerim
 
hmm.. güzel bi konu doğrusu.. önce tşkler:)
ben öncelikle paul zendel'in cinayetin karekökü..adlı kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.. :) tek kelimeyle harika bişey zeki bir kızın matematik öğretmenini nasıl öldürdüğü anlatılıyor.. 2 günde okuyup bitirmiştim çok sürükleyici
 
Rica ederim bende seviyorum sürükleyici romanları dedigin kitaba bakalım bakalım:cici
 
Erdal Demirkıran-Azrail'in Secde Ettiği Adam(Daha çıkmadı bekliyorum. Sizinde okumanızı tavsiye ederim kitaplarını seviyorum bu yazarın)
4577.jpg
Tasarıma bakar mısınız¿ insanın yansımak canı çekiyo her yazıya:p
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
(adres verdim tanıtımı hoşuma gitti insan ürperiyo sanki ürperilmiyecek bi cümleden):p
Bu da kitapdan bi bölüm

Son yüzyıldır var bu yıkıcı teknolojik buluşlar. Hiç merak etme küresel ısınma diye velvele
koparanlar, deprem zamanını kollayıp kendini ispat etmeye çalışırcasına ortaya çıkan bilim
adamlarından farksızdırlar. Allah'ın milyarlarca yıl önce yarattığı bir sistemi öyle 100
yılda yıkmaya kimsenin gücü yetmez. Allah hafif bir sarsıntıda yıkılan binalara benzeyen
dandik bir sistem kurmaz ki sen onu iki tane egzoz dumanıyla yok edebilesin. Deprem oldu
öldük. Sistem hatası değil ki bu! Neden deprem olunca güvercinin yuvası dağılmıyor, niye
ayının ini yıkılmıyor, neden aslanın yatağının örtüsü kırışmıyor da sizin yaptığınız binalar
çöküyor dersin. Golgota yine şaşırmıştı bu sözler karşısında. Neden ya neden¿ Hiçbir hayvan
çalmaz da ondan. Dedi Azrail.


Konu çok güzel olmuş içeri girince falan mis gibi sayfa kokuyo teşekkürler:)
 
Görmüştüm tanıtımlarını
“Tabularından kurutulursan, tabutlara sığmazsın”, “Bir Dünya ve Ahıret klasiği”, ”Okumazsan ölürsün” diye de iki damar cümle kurmuş tanıtıcı olarak:)
Merak ettim okuyalım seviyorum Demirkıran ın uslubunu
Rica ederim:)
 
Geri
Üst