"ve aşk 'incitti'.."

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
Aşk...incitir (sebebi(m) sensin...)
Yok yok,sen değilsin acıt(y)an,bizzat benim.
Kendi halim,birbaşımalığım ve ben,
yalnızca ben...
(Sevmem zamansızdı.Acımak,tam da zamanını buldu...)
Gülüşlerim öksüz,yetim...kimsesiz işte. (herşeyim(miy)din)
Oysa kendime yeterdim ben eskiden.
Tek başıma yapardım kahvaltımı,çıkardım dışarı,gez-dolaş...
Yalnız uyurdum geceleri,yatak dar bile gelirdi...
Hep tektim,hep bendim. Ya şimdi...?
(tammışım gibi...eksikmişim,nerden bileyim...)
Biletsiz yolcuydun içimdeki seferde,ve ben sevmezdim eksiği olanları,
eksiği bi bilet dahi olsa...
İşte herşey aşk kitabına uyuyordu...Zamansızdı,bir andaydı,eksiği-fazlası önemsizdi,
tek gereken sevgiydi...

Bir kadın ve bir adam...
Kadın mağrurdu,adam güvenilir (mi?)
Kadın korkaktı,adam alabildiğine cesur
Ve kadın kan(a)dı,adam kadının gözyaşına takılıkaldı...ilelebet!

Acı dile geldi,sustu(m)
Yetmedi,kan kustu(m)
Oysa kadın yemin etmişti,bir daha sevmeyecekti
Sırf aşk kitabı doğrulansın diye,yolcu biletsiz olsa bile,
eksik bir sevdayı yalnızlığa tercih etti(m)...
Ve aşk incitti...(pişman değilim)...


alıntı__
 
süperdi bu vanilya valla yazan nası dayandı acaba buna

Yok yok,sen değilsin acıt(y)an,bizzat benim.

dikkatimi çekti de ne kadar yerinde bir tespit acıtanın da acıyanın da kendimiz olduğu gün gibi ortada

şunun gibi;
"sevgili sen sensen ben kimim
sen ben sen bei ağlatan kim"

aslında herşeyin sebebi bizleriz
 
teşekkürler................
 
büyük acı..
ne hoş olur... kendimizi dolaba kilitlesek istediğimizde
teşekkürler vanilya
 
Hep tektim,hep bendim. Ya şimdi...?
(tammışım gibi...eksikmişim,nerden bileyim...)

burası acıtan yeri....

ben tşk ederim yorumlarınız için...
 
Geri
Üst