Vakit gece yarısı

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Vakit gece yarısı
Rotasındayım uykusuzluğun
Tam bu saatlerde başlar kalbimin sızısı
Belirtisi tüm bunlar kalbimdeki yorgunluğun

Yok olmaya çalışıyorum buna sebep yarım kalmışlığım
Benimkisi ezbere sürdürülen bir hayat
Kimin umrundaki yaşadıklarım
Onların bildiği sadece nasihat

Eleştiriye'de övgüye de açık bu yürek
Hiçbiri umrumda değil artık
Hak etmediği acıları çekti bu yürek
O yorgun ve gözyaşı dökmekten bıktı artık

M.A.S
 
çok güzel,derin sade
teşekkürler sosyolog
 
güzezldi
teşekkürler paylaşım için....
 
yüreğine sağlık çok güzel ;)
 
Geri
Üst