Uluslararası ilişkiler 2.sınıfların buluşma noktası

unforgiven_fb

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
78
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
EVET ARKADAŞLAR HAYIRLISI İLE 2. SINIF OKUYACAĞIZ DERSLERLE İLGİLİ SORUNLARIMIZI SIKINTILARIMIZI BU BAŞLIK ALTINDA KONUŞALIM YENİ 2010 2011 YILI BİZİM İÇİN BAŞARILI GEÇER İNŞALLAH:alkış
 
matematik ve iktisat kaldı alttan. iktisat hallederim de matematikten tekrar kalırsam 3'e geçemiycem öyle sakat bi durumdayım.
 
yardımcı kıtaplarını bulamadım 3 dersden kalacaz sanırım benım alttan dersım kalmadı
 
Arkadaşlar sıkmayın canınızı hepimiz için hayırlı bir yıl olur inşallah.Bu arada nereden yazarsanız sevinirim.
 
bölümümü seviyorum arkadaşlar sıkmayın canınızı dersler bence o kadar zor diil. alttan derssimde yok şükür...
 
mrblar Türkiye nin toplumsal yapısı - kamu yönetimi- Uluslararası ilişkilere giriş dersleriyle ilgili çıkmış soru bulamıyorum !!
 
diğerlerini buldun mu ?
 
merhaba, çalışma programınızı nasıl yaptığınız hakkında bilgi verir misiniz? Üni.nin verdiği kitaplardan konuyu okuyarak mı çalışıyorsunuz yoksa daha önceki yıllarda çıkmış soruları kapsayan kitaplardan alıp sadece soru cevap mı çalışıyorsunuz, bilgi verirseniz sevinirim.
 
s.a ben kamu yönetimi,istatistik ve atatürk ilke inkılaplarına çalışamadım ya daha ne yapacagımıda bilmiyorum konu özetleri falan varmı elinizde.... hiçbişey bilmiom bunlardan digerlerini hallettim inş.
 
slm ben uluslar arası ilişkiler 2.sınıf geçmiş yılların sorularını bir türlü bulamadım banaq yardımcı olurmusunuz çok acil
 
çok kasmışlar soruları bende 2. sınıf uluslarası ilişkiler öğrencisiyim ank.dan slmlar kader dostları :))
çok şükür bişeyler yaptım...
 
uluslararası ilişkiler 1. sınıf öğrencisiyim. murat yayınları yardımcı kitaplarına ihtiyacım var varsa serkan_solmaz@hotmail.com
 
Geri
Üst