uluslar arası ilişkiler öğrencileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ' Ayk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ooowww slm kızlar sizi muhabbet iyi sarmış bakıyorumda :) forumda bu bölümde kaynaşan tek arkadaş sizlersiniz forum şenlenmiş canlanmış biraz bende diyordum kimse girmiyor çıt çıkmıyor diye :D evet arkadaşlar bende dersleri çalışmaya başladım sayılırr, sayılır diyorum tam olarak çalışıyorum denilemez tabi tüm kitapları okuyup derslere ısıınmaya çalışıyorum... kasım sonlarına doğru tam olarak çalışmaya başlayacağım bende bu bölümde ilgili birçok bilgiye sahibim sorularınızı elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım arkadaşlarr herkeze BAŞARILARRRR.....
 
ooowww slm kızlar sizi muhabbet iyi sarmış bakıyorumda :) forumda bu bölümde kaynaşan tek arkadaş sizlersiniz forum şenlenmiş canlanmış biraz bende diyordum kimse girmiyor çıt çıkmıyor diye :D evet arkadaşlar bende dersleri çalışmaya başladım sayılırr, sayılır diyorum tam olarak çalışıyorum denilemez tabi tüm kitapları okuyup derslere ısıınmaya çalışıyorum... kasım sonlarına doğru tam olarak çalışmaya başlayacağım bende bu bölümde ilgili birçok bilgiye sahibim sorularınızı elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım arkadaşlarr herkeze BAŞARILARRRR.....
ısınıyım derken bakmışsın ara sınavlar gelmiş :Dbnce biran önce başla kitaplarını sevmekten başlıyabilrsin sabh öğle akşam 3 öğün sev ki unutmayasın bi süre snra alışkanlık yapar bakmışsın çlşıyosun :p;)
 
bu arada senn isim neydi :)
 
ooowww slm kızlar sizi muhabbet iyi sarmış bakıyorumda :) forumda bu bölümde kaynaşan tek arkadaş sizlersiniz forum şenlenmiş canlanmış biraz bende diyordum kimse girmiyor çıt çıkmıyor diye :D evet arkadaşlar bende dersleri çalışmaya başladım sayılırr, sayılır diyorum tam olarak çalışıyorum denilemez tabi tüm kitapları okuyup derslere ısıınmaya çalışıyorum... kasım sonlarına doğru tam olarak çalışmaya başlayacağım bende bu bölümde ilgili birçok bilgiye sahibim sorularınızı elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım arkadaşlarr herkeze BAŞARILARRRR.....
sana da başarılar bencede bir an önce başla zaman su gibi ilerliyor durmak yok yola devam:)
 
bende yeni katıldım herkeze merhaba.
 
arkadaşlar türk siyasal hayatı ile ilgili video bulamadım acaba sizde linkler varsa yollarmısınız?veya çalışma özetleride olabilir
 
bende iktisada giriş ile ilgili video bulamadım lüfen yardım pleas
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
ya arkadaşlar buradan ben giremiyorum :( tc nomu doğru yazzıtorum ama tc nonuzu yeniden yazın diyor.... ek kontenjanlarla kayıt yaptırdım 2. günü hatta......ama giremiyorum
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
ya arkadaşlar buradan ben giremiyorum :( tc nomu doğru yazzıtorum ama tc nonuzu yeniden yazın diyor.... ek kontenjanlarla kayıt yaptırdım 2. günü hatta......ama giremiyorum
panik yapma yeni kayıtların hepsi ocaktan itibaren girebilicekler bizde giremiyoruz şimdilik o siteye :)
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
ya arkadaşlar buradan ben giremiyorum :( tc nomu doğru yazzıtorum ama tc nonuzu yeniden yazın diyor.... ek kontenjanlarla kayıt yaptırdım 2. günü hatta......ama giremiyorum
şimdi baktım ama girebiliyorum ben sen ne zmn kayıt yaptırdın yeni yaptırdıysan aralıkta fln girebilirsin herhalde
 
şimdi baktım ama girebiliyorum ben sen ne zmn kayıt yaptırdın yeni yaptırdıysan aralıkta fln girebilirsin herhalde

27 ekimde kayıtdımı yaptırdım ama giremiyorum oofff çıldırcam yaa :(
 
Geri
Üst