uluslar arası ilişkiler öğrencileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ' Ayk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bnm bildiğim istanbulda bir tek marmara ünv. de veriliyo haydarpaşa kampüsü eczacılık fakültesi göztepedeki kampüse gittim sordum burayı sölediler. ayrıca bilgi için teşkkrler :)
 
bnm bildiğim istanbulda bir tek marmara ünv. de veriliyo haydarpaşa kampüsü eczacılık fakültesi göztepedeki kampüse gittim sordum burayı sölediler. ayrıca bilgi için teşkkrler :)
sağol arkadasım:)
 
bnm bildiğim istanbulda bir tek marmara ünv. de veriliyo haydarpaşa kampüsü eczacılık fakültesi göztepedeki kampüse gittim sordum burayı sölediler. ayrıca bilgi için teşkkrler :)
benim bildiğim kadarıyla beyazıttada olması lazım
 
benim bildiğim kadarıyla beyazıttada olması lazım
olabilir bn sadece marmarayı biliyorum. kitapcıkta yazıyomuydu öle bişi hatırlıyorum snki bakıyım bn yinede
 
olabilir bn sadece marmarayı biliyorum. kitapcıkta yazıyomuydu öle bişi hatırlıyorum snki bakıyım bn yinede
ben de marmarayı demiştim beyazıt kampüsündede varmış diye duydum hatta bahçelievlerdeki kampustede var diye duydum bide dedğin gibi hydarpaşada var derslere başladın mı arkadaşım?
 
hmm tmm o zmn marmara ünv. çoğu kampüsünde var o zmn :)yok dersler 1 aralıkta başlıycak peki kaç ders gösterilicek biliyomusun?
 
hmm tmm o zmn marmara ünv. çoğu kampüsünde var o zmn :)yok dersler 1 aralıkta başlıycak peki kaç ders gösterilicek biliyomusun?
genel matematik ve iktisada giriş var ama bizim bölüm yeni belki birkaç ders daha koyarlar inşallah ya işte benim matematiğim pek iyi değil mat 1im iyide mat 2 anlamam o yüzden giricem derslere iktisatta zor baya grafik felan görmesi gerekilen dersler yani
 
ewt iktisada baktım biraz zor gibi görünüyo :) ins hukuka giriş flnda koyarlar kesin diilmi bn bayağı bi baktım ama bulamadım dersleri kesin değil galiba
 
büyük ihtimalla genel mat. ve iktisadı işletmeyle bir görücez onların fazladan 1 dersi ayrı bizden düşünceme göre bizede 1 ders eklerler anca işletmeden ayrı
 
büyük ihtimalla genel mat. ve iktisadı işletmeyle bir görücez onların fazladan 1 dersi ayrı bizden düşünceme göre bizede 1 ders eklerler anca işletmeden ayrı
evet 1 ders fazla olur inş hukuka girişi koyarlar dersleri verdikleri kesin sen hangi kampüse gidiceksin?
 
pazar günü oluyo sadece 3 gün giderim bnde kursa gitsem mi bilmiyorum ya gerek varmı biraz korkuyorum açıkcası kolay olmıycak ama kendm evde çlşmam yeterli olurmu ki
 
pazar günü oluyo sadece 3 gün giderim bnde kursa gitsem mi bilmiyorum ya gerek varmı biraz korkuyorum açıkcası kolay olmıycak ama kendm evde çlşmam yeterli olurmu ki
ya canım kendini sıkma o kadar yaparsın videolrı izle arkasından test çöz pekişiyor ben öle yapıyom hergün biders çalışıyorum anlıyorumda ayrıca bn össye gene gircem onada çalışıyom ikisi bir arada gidiyo bakalım şimdilik istersen yardımcı kitap al murat yayınları bak faydalı o bildiğim kadarıyla bence üniversiteye git kursa para verme biraz çabalarsan her türlü yaparsın
 
:)bnde öle düşünüyorum alıcam yardımcı kitaptan onu duymuştum bakalım nolcak=)
 
:)bnde öle düşünüyorum alıcam yardımcı kitaptan onu duymuştum bakalım nolcak=)
yaparsın ya kitaplar özetmiş zaten test felanda al iyi olur sonra geçen yılki ara sınav soruarına bak internetten öle iyi olur:)
 
Geri
Üst