zekiari44
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 14 Eyl 2009
- Mesajlar
- 27
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 38
- Şehir
- Adana
arkadaşlar ben bu yıl öss sınavına tekrar giricem okul öncesi öğretmenliğini çok istiyorum ve ders çalışmam gerekiyor belki diyeceksin o zaman bu bölümü niye yazdın en azından biraz olsun kendimi garantilemek istedim fakat derslere nasıl çalışıcam işin içinden çıkamadım ilk bölümümün derslerine mi çalışsam yoksa össye mi bilmiyorum ama ben ikisine de çalışmak istiyorum fakat böyle düşünürek olmuyor zaman geçiyor bana yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar...
ikisinede çalışacam yarı yarıya yapacak bişe yok