zekiari44
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 14 Eyl 2009
- Mesajlar
- 27
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 38
- Şehir
- Adana
mrb arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza bende uluslararsı ilişkiler tercih etttim umarım hayırlısı olur yalnız size bir sorum olacak biz belirli yerlerde derslere girebiliyormuşuz akademik danışmanlık olan yerlerde bu bilgi doğru mu? bide bizim bölüm yeni acaba bizde görebilirmiyiz?
hoşgeldin nurum