uluslar arası ilişkiler öğrencileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ' Ayk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bende varımmmmmmmm
 
bende varım

arkadaşlar hep beraber ortak bir site oluşturalım ve orda birbirimize yardımcı olalım olabilirmi
 
bende bu sene başlayacağım arkadaşlar hepinize başarılar :)
 
arkadaşlar bu arada 2009 2010 ara sınavlarda sorumlu olduğumuz üniteler anadolu üniversitesi klavuzlar bölümünde aldım

İKTİSAT FAKÜLTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER 1.SINIF ARASINAV SORUMLU OLDUĞUMUZ ÜNİTELER

1.UYGARLIK TARİHİ 1-6
2.TÜRK SİYASAL HAYATI 1-3
3.İKTİSADA GİRİŞ 1-10
4.GENEL MATEMATİK 1-8
5.DAVRANIŞ BİLİMLERİNE GİRİŞ 1-8
6.HUKUKA GİRİŞ 1-8
7.TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 1-7


HERKESE BAŞARILAR ARKADAŞLARR :)
 
gruba katılın arkadaşlar niye gelmiyorsunuz bekliyorum hepinizi
 
facebook ta grup oluşturdum aöf uluslar arası ilişkiler diye orada buluşalım
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
grubun linki bu arkadaşlar herkesi bekliyorum
 
facebook kullanmıyorum kusura bakma arkadaş :D
 
canın sağolsun burada görüşürüz o zamn
 
arkadaşlar aöf ye kaydını yaptırmış kitablarını alan varmıı??? ben ek kontenjandan kaydıımı yaptırcam duyduğuma göre kitabları geç veriyorlarmış....
 
arkadaşlar aöf ye kaydını yaptırmış kitablarını alan varmıı??? ben ek kontenjandan kaydıımı yaptırcam duyduğuma göre kitabları geç veriyorlarmış....

evet ek kontenjanda kayıt yaptırdınmı eğer kitap yoksa ocakta falan veriyorlar
 
evet ek kontenjanda kayıt yaptırdınmı eğer kitap yoksa ocakta falan veriyorlar


ya ben ek kontenjan tercihimi yaptım tamamda ama arkadaşlardan duydum kitabları geç veriyorlarmış sen aldın mı kitablarını??
 
klavuzda randevu alarak gidiniz yazıyorda ondan sordum :D
 
hayırlısı olsun bende biran önce kitablarımı alıp çalışmaya başlamak istiyorum
 
mrb arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza bende uluslararsı ilişkiler tercih etttim umarım hayırlısı olur yalnız size bir sorum olacak biz belirli yerlerde derslere girebiliyormuşuz akademik danışmanlık olan yerlerde bu bilgi doğru mu? bide bizim bölüm yeni acaba bizde görebilirmiyiz?
 
bende varım arkadaşlar
 
mrb arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza bende uluslararsı ilişkiler tercih etttim umarım hayırlısı olur yalnız size bir sorum olacak biz belirli yerlerde derslere girebiliyormuşuz akademik danışmanlık olan yerlerde bu bilgi doğru mu? bide bizim bölüm yeni acaba bizde görebilirmiyiz?

hoşgeldin nurum aramıza :) evet bende duydum ama emin değilim bilginin kesin olduğuna kesin bilgi sahibi arkadaşlar yazarlarsa memnun oluruz
 
Geri
Üst