arkadaşlar aöf ye kaydını yaptırmış kitablarını alan varmıı??? ben ek kontenjandan kaydıımı yaptırcam duyduğuma göre kitabları geç veriyorlarmış....
evet ek kontenjanda kayıt yaptırdınmı eğer kitap yoksa ocakta falan veriyorlar
ya ben ek kontenjan tercihimi yaptım tamamda ama arkadaşlardan duydum kitabları geç veriyorlarmış sen aldın mı kitablarını??
ben kaydımı yaptırdım başladığı ilk gün kurtuldum kitabıda kayda gittiğim gün aldım
klavuzda randevu alarak gidiniz yazıyorda ondan sordum![]()
mrb arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza bende uluslararsı ilişkiler tercih etttim umarım hayırlısı olur yalnız size bir sorum olacak biz belirli yerlerde derslere girebiliyormuşuz akademik danışmanlık olan yerlerde bu bilgi doğru mu? bide bizim bölüm yeni acaba bizde görebilirmiyiz?