anadolululu
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 25 Mar 2009
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 38
- Bölüm
- Kamu Yönetimi
- Şehir
- Diyarbakır
selemun aleykum ben kamu yonetimi okuyorm bana 3 sınıf 5.ve 7. kitapları lazım şimdiden çalışmaya başlayacam..eğer olanlar varsa aders vereyim yollasın bana kargoyu buradan ben karşılarım diyarbakır dicle postanesi isa geldi şimdiden allah razı olsun