sude1869
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 35
- Şehir
- İstanbul
selam arkadaşlar bende kamu yönetimi birinci sınıfım ama yoğun tempoda çalıştığüım için derslere vakit ayıramadım ve galiba bu yıl kaldımm :S:S:S nasıl çalışmam konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım varrrrr
şimdiden TEŞEKKÜRLER....
şimdiden TEŞEKKÜRLER....